15 Mart 2010 Pazartesi

Mutfak Dostundan Hediye


Bu sıralar sağolsun hediyeler geliyor geldikçe ben mutlu oluyorum..
Bu hediye kızıma taaa Kahramanmaraş Elbistanlardan geldi..Mutfak Dostu :)
Sevgili Nilgün (Zeloş) Kızım için yollamış bu hediyeyi..Çok şık bir Waikiki Bluz :) Şuan yayınlamasamda daha öncede çok güzel hediyeler yollamıştı bana..Sağolsun çok düşüncelidir kendisi..
Canım arkadaşım çok çok teşekkür ederim..Çok Naziksin..Biraz geç bir post oldu ama kusura bakma yoğunluktan anca fırsat buldum..
Burada blogunu mutlaka ziyaret edin kendisi çooook çoook becerikli bir arkadaşımdır..Biraz ihmal etsede blogunu süper meziyetleri vardır.. :)
Tekrar Teşekkürler..

2 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

canımm çook cici miniğimiz güle güle giysin..

LR Nilgün dedi ki...

Minik cimcimem güle güle giysin.Begenmene sevindim.Güzel yorumların ve benim hakkındaki düşüncelerin içinde ben sana tesekkür ederim..Kızını ve seni kocaman öpüyorum..