3 Haziran 2010 Perşembe

Jacobs'la Sohbet Şahane VİDEOMUZ

Evett arkadaşlar birüsürü yorumlar mailler geldi sonunda yayınlıyorum videoyu :) Ekran 10 kg fazla gösteriyor derlermiş doğruymuş burdada kanıtlanmış oldu :)

Buarada Dün Yemek Şöleni Yarışmasına katıldım..

12 Jürinin Önünde 11 Arkadaş İle Yarıştık..

Jürilerden Bazıları

Elif Korkmazel
Yılmaz Morgül
Pakize Suda
Neşe Erbek
Gurmeler
Pera Ankastre Grubu
Emsan Grubu
CP Piliç Grubu

Daha aklıma gelmeyen bir sürü isim vardı..
Çok şükür Yarışmadan Alnımın Akıyla Çıktım..
3.olup 3.lük hediyelerinin sahibi oldum çok mutluyum.İlk defa bir yarışmaya son gününde katıldım.Kabul edildim.Ve 3.Oldum Duygu dolu anlar yaşadım Sevgili Yılmaz Morgül'den Plaketimi aldım..Detaylar Daha sonra gelicek tüm organizasyon sahiplerine,Katılımcı Jüri ve Sponsor Firmalara,Medparners grubuna,Lions Kulubune,Bizi Ağırlayan GREEN PARK OTEL BOSTANCI'ya,Ana Sponsorumuz CP PİLİÇ,VE DİĞER SPONSORLARIMIZ,EMSAN,ÖZTİRYAKİLER PERA ANKASTRE,SIRMA YAĞLARINA,ALGİDA,KNORR,GREEN LİFE AKLIMA GELMEYEN TÜM FİRMALARA TEŞEKKÜR EDERİM..

Hemen JACOBS VİDEOMUZA GEÇİYORUM...


Ev Ziyaretleri 4 from JacobsSahane on Vimeo.

5 yorum:

deniz dedi ki...

Mehtapcım ne kadar doğalsın benim elim ayağım dolanırdı valla o kadar kamera karşısında çok doğal ve içtensin bloglardanda bahsetmişsin blogçuların adına bizleri temsil etmişsin bunun için ayrı bir teşekkür ve tebrik sana canım başarılarının devamını dilerim plaketin içinde tebrikler canım:))

Halenze dedi ki...

anam anam yesinler sizi pek bi güzel olmuş reklamınız.. sofradakiler konusunda ayrıca bi tez hazırlamak gerekir:))

MAVİ TUTKU dedi ki...

Gerçekten ne güzel organize etmişsiniz karşlamışsınız yine herşeyi..kutluyorum.
eşinize çok selamlar mehtap hanım.

Unknown dedi ki...

Meloşçum bayıldım şöhrete adım adım

http://belguzar anne.blogspot.com dedi ki...

merhaba kutlarım canım nıce başarıların devamını dılıyorum