30 Haziran 2010 Çarşamba

Ulus Kahve Dünyası Çikokap'lı Lezzetler Etkinliği



İstanbul'a döner dönmez artık etkinlik davetlerine olumlu cevap verebiliyordum..

Sevgili İpek Hanım Ve Esra Hanım Sağolsunlar çok güzel bir etkinlik düzenlemiş ve davet etmişlerdi..

Ulus Kahve Dünyasında gerçekleştirilen etkinlik inanılmaz güzel ve bol lezzetli geçti..

İpek Hanım,Esra Hanım,Dila Hanım,Marka Müdürü Eda Hanım ve Sedef Hanım bizleri çok güzel karşıladılar.. Bizi Tatlı Tuzlu Güzel ikramlar ile soframızı şenlendirdiler..

Ardından güzel arkadaşlarımla birlikte Kahve Dünyasının mutfağına indik..
Çeşit Çeşit Boy Boy Çikokaplarla Şefimiz Eşliğinde lezzetler yaptık..
Hiç bu kadar çikolata çeşidi arasında kalmamıştım..
Arkadaşlarla bol çikolatalı bir etkinlik geçirdik..
Kısacası tam benlik.. Bol bol çikolata tükettik :)
Gül ablam ve gönül Özellikle Çilekleri pastacı kremasına daha sonra çikolata çeşitlerine banıp yiyorlardı :) neden çekmek gelmediki aklıma..
Eee bizde onlara uyduk başladık tüketmeye :)
İncim,Zeynepcim,Ebrulicim ise etkinliğe ayrıca renk kattılar güzel vakit geçirdik yine her zaman ki gibi..Ebruli bizi belli bir noktadan alıp kahve dünyasını ararken ise yolda çok güldük inanılmaz güzel keyifli anlar yaşadık..
Bir mekanı aramak bu kadar mı keyifli olur :)
Kısacası Kahve dünyası çikolatalı tatlarıyla bizim gönlümüzü fethederken diğer yandanda güzel vakit geçirmemizi sağladı..
:)))
Gelelim çikokaplara..Harika lezzetler yaptık.Çikokaplarda meyvalı ,sütlü tatlı,pasta ikramları hazırlayabilir,bu sıcak yaz aylarında dondurmalarınızı bu nefis çikokaplardaikram edebilirsininiz..
Düşünsenize misafirleriniz için ne kadar şık bir sunum ve lezzet..
Bu güzel ürün için ayrıca Kahve Dünyasını ve ekibini kutluyorum..
Eda hanım'a ve Sedef hanım'a,Misafirperverlikleri için,Ulus Kahve Dünyası Çalışanlarına Sonsuz isteklerimize cevap verdikleri güleryüzlerini eksik etmedikleri için,Sevgili İpek Hanımcıma Güzel Elektiriğini bize yansıtıp rahat çalışmamızı sağladığımı için,Esra hanım ve ipek hanım'a ayrıca davet ettikleri için ve Şefimize bize güzel vakit geçirtip bol lezzetli tarifleri paylaştığı için çok teşekkür ederim :)
Etkinlik anısı içinde sizlerle bu slide fotograları paylaşmak istiyorum..

Etkinlik Fotografları İçin TIKLAYINIZ

15 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Mehtap,seninle birlikte olmaktan büyük keyif aldım..Keşke bizi çekseymişin..))Hayatımda bu kadar yediğimi hatırlamıyorum canım..Sonrasını hiç sorma..)


Kocaman öpüyorum seni ve sevgilerimi gönderiyorum.

mutfakcini dedi ki...

:)) Harika bir gündü.Ben neye gülmüştüm öyle:))Hem o küpeli bilirdi aslında,telefonuna ara verebilseydi ;) Süperdi gerçekten ya.Ev çikolata ve çikokap dolu :)Ye ye bitmez bunlar:)Emeği geçen herkese ve sana teşekkürler canım.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

çok güzel bir etkinlikmiş. Resimler süper.

Bengü dedi ki...

Mehtap'çığım, bu çikokaplardan bir arkadaşım getirdi bana. Gerçekten, harika sunumlar ortaya çıkıyor.Ben daha yapmadım. Ama senin görüntüler herşeyi anlatıyor :) Sevgiler canım.

Unknown dedi ki...

Ne kadar cici şeyler hazırlamışsınız öyle..Hakikaten hayran kaldım.Normalde çikolata sevmeme ama görüntüleri öyle güzel ki,ilk içimde çikolata yeme isteği belirdi diyebilirim..Ellerinize sağlık..Sevgiler..

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canımcım seninle bütün etkinlikler eğlenceli geçiyor, bütün kızlar toplandık olayına girip yine güldük bol bol:)çok keyifliydi gerçekten...2 kilo da almışımdır sanırım:)öpüyorum fıstığımmmm

il sapore del verde dedi ki...

Hello, your blog is fantastic... it's all so beautifull! Ciao Deborah

ANNEMİNELİ dedi ki...

Ne güzel bir etkinlik,paylaşıma teşekkürlerrr.Sevgilerrrr....

Mimosa Café dedi ki...

mehtapçım böyle keyifli bir etkinlikte seninle tekrar biraraya geldiğimize mutlu oldum. tekrar görüşmek üzere. sevgiler.

YeMeK vAkTi dedi ki...

ben ben ben ben ben bayıldım ama bunlaraa:((((

tiz zamanda kahve dünyasından alıp bende yapıcam görürsünüz siz:))

ellerine sağlık:)

Zehra Gürgen dedi ki...

Hımm İzmir'de Kahve Dünyası'na bol bol gidip o çikolata kokusunu içime çekerdim. Ama tabii itiraf edeyim yerdimde, hatta çikolata ypan şeflerine beni işe almalarını da önermiştim :)

Nilgün Komar dedi ki...

ebrulim; gene koparmışsın milleti belli.. fotolardan görüldü zaten :D

gülen yüzünüz hiç solmasın.. bol çikolatalı günler dilerim..

değişiğim; o yeme anlarını bir dahakine kaçırma.. en ŞEN anlar o zamanlar harika fotolar çıkar bence..

İpek Kuscu dedi ki...

Mehtap'cığım,Yemek Şölenindeki derecen için çok tebrik ederim seni.Hep böyle güzel haberler alalım senden.Seni ve minik yaramazı çok öpüyorum.

gülay dedi ki...

ne güzel bir etkinlik olmuş bol çikolatalı:) ne zamandır aklımdaydı bu çikota kaplardan almak ne güzel ikramlar hazırlanır..
sevgilerimle...

lezzettabağı dedi ki...

ben de istiyorum bu çikokaplardan harikalar vallahi.. binbir çeşit hazırlanır ve sunumu olur.. Ya Anakar ada nerede vardı dur bu öğlen bir koşu araştırıp bulayım.. sevgiler etkinlik çok güzel geçmiş belliki herşey çok güzel görünüyor.. Görüşmek üzere sevgiler ..