10 Haziran 2010 Perşembe

MSA KNORR '' Her Güzel Şey Sofrada Başlar '' Etkinliği


Tünaydınlarrr :) Yeni bir etkinlik ile geldim sanırım bu ay ki son etkinliğim :))

Malumunuz Yolcuyum.. Tatile gidiyorum son yazılarımı yetiştirmeye çalışıyorum.Yetiştiremediklerim kalıcak artık :)

Geçtiğimiz Cumartesi MSA'da Çok güzel bir etkinlik oldu.. Mehmet Soykan eşliğinde Knorr ürünleriyle enfes tarifler hazırladık.Şimdilik etkinlikten bir tek bruschetta yı yayınladım.Sanırım diğerlerini yayınlamaya vaktim olmayacak ama mutlaka tarifler gelecek..

Knorr ürünlerini detaylıca tanıdık.Ürünlerin %100 doğal bahçelerden temin edildiğini öğrendik..

Knorr ürünleri zaten evimin vazgeçilmezlerinden ürün çeşitleriyle tam bir kurtarıcı..Pratik ama lezzetli tarifler hazırlamak mümkün.. Şimdide Mercimek köftesi harcını merak ediyorum.Evde var denicem ama sanırım tatilden sonra..Temmuz gibi sizlere tarifi sunarım :) Temmuz ayında yapılacak arkadaş pikniğimizde yapmayı düşünüyorum.O zaman sizlerle fikirlerimi paylaşırım nasipse..

Şimdilik bu hızlı yazımı sonlandırıyorum etkinlik fotograflarıyla..

Herkese iyi günler :)

4 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

şekerim meloşummm; ne güzel bir gün olmuş senin için... çok mutlu oldummm!!!!

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

süper herşey......

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

çooook güzel bir gündü meloşum,tekrar beraber el ele göz göze yemekler pişirmek çok keyifliydi:)))
öpüyorum tatlımmm

İnci Yemek dedi ki...

canım şükür ulaşabildim sayfana:)
muhteşem güzel bir gündü,resimlere bakınca moral buldum doğrusu:)
çok öpüyorum seni..