1 Haziran 2010 Salı

SMN Tat Merkezi '' BARİLLA '' Etkinliği


Güzel Bir Pazar Günü..

Barilla'nın SMN Tat Merkezinde Düzenlediği Barilla İle Tarifler Etkinliğine Davetli İdim..
SMN Tat Merkezi Bana 5 Dk.Mesafede olduğu için çok sevindim.Hemen davetlerini kabul ettim.

Barilla Ekibi Ve Şefimiz Çiğdem Tümer Hanımla Birlikle 3 Güzel Tarif Denedik.Güzel Keyifli Bir 3 Saat Geçirdik :) Daha Sonra Yaptıklarımızı Güzel Bir Sofrada İçecekler Eşliğinde Yedik Tattık..

Tarifler inanılmaz lezzetli idi..Artık sürekli deneyeceğim tariflerden olucaklar.

Bu Güzel Tarifleri Hazırladığı İçin Şefimiz Çiğdem Hanım'a Ve Böyle Güzel bir etkinliğe ev sahipliği Ettikleri için SMN Ve Furla'ya Ve Tüm Barilla Ekibine Teşekkür Ederim..

Tarifler Yakında Gelecek..

Görüşmek Üzere..

7 yorum:

gulsev dedi ki...

Bak şu barillaya gücendim şimdi beni çağırmamışlar etkinliğe..
Güzel bir etkinlik olmuş..
oh ne güsel..tariflere bakarız eklediğinde..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

canım sen Ankara'da değilmisin..İstanbulda olsaydın belki olurdu

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

süpersin bacım süper:)
öpüyorum

Nilgün Komar dedi ki...

şekerim ne güzel bir ortam orası öyle.. mekana da mekandaki meloşa da bayıldım .. ellerin dert görmesin.. güzel günler dilerim.. muck muck muck..

mutfakcini dedi ki...

Harika ,yediniz di mi yaptıklarınızı sonra ;=)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

yedik ebrulicim afiyetle :)

çelebim sağolasın cnm

gulsev dedi ki...

6 ay oldu istanbul'a tasınalı:)
artık istanbulluyuz..