27 Haziran 2010 Pazar

Pesto Soslu Nefis Kurabiye Poğça


Sonunda tatil sonrası start verdim.. İnsan uzaklaşınca yapası gelmiyor hiçbirşey alışıyor rahatlığa :) Şimdiki tarifimiz mükemmel diyebileceğim bir tarif..
Bu doğaçlama tarifin bu kadar lezzetli olacağını ve beğenileceğini tahmin edemezdim.Acaba nasıl olur düşüncesiyle.. Başladım yapmaya..
Tatile çıkmadan 1 gece önce Kayınvalidemler bizi ziyarete geldi.Soğuk bir karpuz yanına bu lezzeti yaptım.Çok beğendik.Tepsi aynı gece tükendi diyebilirim :) Hatta kalan soslarıda kavanozdaki valide aldıki oda evde yapsın ev halkına :) Malum kullanım süreleri 5 gün.. Tatilde olacağım içinde kullanamayacaktım.

Yani bu tarifi size tavsiye ediyorum.Hem kolay hem pratik hem değişik hemde lezzetli..


MALZEMELER:

4 yemek kaşığı Barilla Pesto Alla Genovese
1 Paket Dr.Oetker Tuzlu Kurabiye
1 yumurta akı ( hamur içine)
1 yumurta sarısı (üzeri için ayırınız)
1 su bardağı Yonca Ayçiçek Yağı
1 su bardağı Yoğurt

HAZIRLANIŞI:

Tüm iç malzemeleri sırasıyla bir kabın içerisine koyulur.İyice yoğurulur.
Hamurumuzdan yumurta büyüklüğünde parçalar alınır ve yuvarlanarak yağlı kağıt serili fırın tepsisine dizilir.Üzerine yumurta sarısı sürülerek önceden ısıtılmış 180 derece fırında üzeri kızarana kadar pişirilir.Afiyet Olsun..

3 yorum:

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

canım benım hoşgeldın.guzel bır tarıfle gelmıssın:)hemen denemek lazım.tatil fotograflarını yorumlarını beklıyorum canım sevgiler cok öpüyorum.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Hoşgeldin;Çok güzel görünüyor, eminim tadıda çok hoştur.Ellerine sağlık,sosun tadını hiç bilmiyorum,ama sen yaptığına göre güzeldir.Sevgilerrrr....

gulsev dedi ki...

Hoşgeldin arkadaşım diyeceğim ama kısa zamanda yeniden gidiyormuşsun :)
Yeniden iyi tatiller diliyorum sana.
Eline sağlık bu arada..