23 Haziran 2010 Çarşamba

Yine Yeniden Turkish Airlines İSTANBUL

Evet arkadaşlar bir kaç gün içinde inşallah İstanbuldayım... 15 günlük Tatilim Bitiyor :)Şimdiden işlerim ve projelerim birikti.. Yoğun bir dönem beni bekliyor :)
Herkesi çok özledim..Herşey çok güzel gidiyor..Zamanım olmadığı için burada sizlere yazamadım.. Burada zaman bulmak zor oluyor..
Uzun zamandır mesajlar telefonlar durmuyor.. Yeter Artık gel.. Sensiz heryer sessiz :)
Baktım ki durgunluk var :) Bir Can Lazım :)
Geliyorum İnşallah Canlarım..
Sizi burdada unutmadım..
Yeni yazılar ve fotograflar gelecek çok yakında..
Ancak sanırım biraz daha dinlenmek ve toparlamam gerekecek..
Öyle güzel karelerim var ki :)
Sağlıcakla Kalın..

4 yorum:

MAVİ TUTKU dedi ki...

İyi tatiller ve çok selamlar.:)

Zehra Gürgen dedi ki...

hadi gel bekliyoruz :)

engindeg dedi ki...

ben de diyorum ki; bu blogdan neden ses çıkmıyor! iyi tatiller, bolbol dinlen gelince sana birkaç öneride bulunacağım. bakalım beğenecek misin.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

döndüm :)