9 Kasım 2010 Salı

Eti Tutku Dolu Hazine Sandığı Büyüledi !





Herşey İçi Tutku Dolu Hazine Sandığımın Bana Doğru Yola Çıktığını Öğrenmemle Başladı.. :))


Beklenen Günün Gelmesiyle Çok Şık Bir Sandık Bana Ulaştı..


Yalnız bu sandık biraz Kaprisliydi :) Kilidi Üzerinde Şifreli Ve Açılmıyordu :)


Yanında gelen kağıtta bu sandığı açmanın hiçte kolay olmayacağının,Şifrenin Benim En Değerli Hazinem Blogumda Saklı Olduğu Yazıyordu :) Eee Tutku bu.. Ona sahip olmak çokta kolay olmayacaktı :)


Minik kızımla beraber beraber şifre düşünmeye başladık  :))
Velhasıl uzun bir uğraştan sonra biraz ipucuyla tutkularımıza kavuşmayı başardık :))
İçi Tutku Dolu Bir Sandık.. 
Büyülenmemek elde değil...
Kızımla birlikte hazine görmüş kadar şaşkındık :) Minik Hanım Hopluyor Zıplıyor :) 


Birde çok sevdiğimiz ve tükettiğimiz Bir Ürün Tutku olunca :) Hani şöyle akışkan kıvamıyla biscuit içi çikolata kreması ımmmmm :) Eşimin çayın yanında mutlaka tükettiği.. Olmazsa olmazlarından..


Minik Prenses hemen kaptı bir tanesini fotografta görüldüğü gibi.. 
- Anne ımmmmmmmm nefis... Ben bunu çok severim :)) Başladı Tutku'nun keyfini çıkarmaya..
- Anne Bir paket daha yiyebilirmiyim ? :)))


- Ee... Kızım en iyisi bu içi tutku dolu hazine sandığını odana yerleştirelim :)) Rahat Rahat Tüket :)


- Yupppiii :)


Gel gelelim birde sandık içinde bir yazı daha buldum :)) 


Tebrikler !
Şifreyi Çözerek Tutkularına kavuşmayı başarsın.Şimdi sıra keyfini çıkarma vakti..!


22 Kasımda Başlayacak '' TUTKU'NA SAHİP ÇIK '' OYUNUNU OYNARKEN TUTKULARININ TADINA VARABİLİR,HATTA DAHA FAZLA TUTKU'YA SAHİP OLABİLİRSİN :))


Bak işte buna çok sevindim :))


Belli ki Tutku Dolu Büyük Gün 22 Kasım ' da :)


Bende sizler gibi merakla bekliyorum..


Benden Söylemesi..


Teşekkürler Eti.. 

16 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok şeker bir süpriz gerçekten :)Küçük hanımın yüzündeki tebessümden belli ne kadar mutlu olduğu :)
Nice nice sandık dolusu hediyelere :)

mutfakcini dedi ki...

ay büyülenmezmi insan,ben burdan büyülendim :)) Afiyet olsun canım.

FatmaCan dedi ki...

Çok güzel bir hediye. Ben kampanya falan da duymamıştım. Sen nerden kazandın?

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Fatmacan;

Kampanya falan değil cnm bu hediye bana bir sosyal medya ajansı aracılığıyla hediye yolladı eti firması tarafından..

Sevgiler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Ebrulim :)

Perşembe günü yolda iştahla yeriz senle merak etme :) Bol tutkulu bir gün yaşatacağım sana :D

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Zelihacım;

Çok Teşekkürler Güzel Bir Jest Oldu..

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Eti tutkuyu bende çok severim.Sizi mutlu ettiği için etiye bende teşekkürlerimi borç bilirim.
Sevgiler:)

mutfakcini dedi ki...

:)))))

Adsız dedi ki...

I am the first time on this site and am really enthusiastic about and so many good articles. I think it's just very good.

YeMeK vAkTi dedi ki...

1 SANDIK DOLUSU TUTKUMUUU..TUTMAYIN BENİ SİZE GELİYORUM:)

Zehra Gürgen dedi ki...

çok şık ve fikir olarakta çok eğlenceli olmuş :)
hele şifreyi bul süper !!

Unknown dedi ki...

MELOŞ BU GÜZEL HEDİYE BANADA GELDİ AMA Bİ TÜRLÜ ŞİFREYİ ÇÖZEMEDİM..BLOGLA İLGİLİ DİYORLAR AMA AKLIMA BİŞİDE GELMEDİ,ACABA PÜF NOKTASI FALAN VARMI?NASIL BULDUN SEN BANA UFAK BİR KOPYA VEREBİLİRMİSİN RİCA ETSEM :)

Adsız dedi ki...

What a great resource!

Aysel Durak dedi ki...

AFİYET OLSUN CNM
ŞİFREYİ AÇMAK BENİDE BİRAZ ZORLADI AMA AÇTIĞIMA DEĞDİ :)TUTKULARIMA KAVUŞTUMM :)

Mutluanne dedi ki...

Ne kadarda mutlu gözlerinin içi gülüyo adeta.Bizimkiler olsa şifreyi falan beklemezdi herhalde direk sandığı kırmaya başlarlardı kesin.
Afiyet şeker olsun
sevgiler

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
kuzucuğunla beraber afiyetle yemek nasip olsun inşallah.
Tatlım, bayramda olmayacağım için şimdiden bayramını kutluyorum.
Sevgiyle kal.