5 Kasım 2010 Cuma

Yer Gök Aşk 14.Bölüm Fragman ( 8 Kasım )


Yer Gök Aşk 14 Bölüm Fragmanı


Son günlerde bu diziye takılmış durumdayım.. YER GÖK AŞK Çok beğendiğim dizi..
Kapodokya Ürgüp'te çekiliyor konu çok güzel mekanlar güzel herşey güzel..Yeni Bir Asmalı Konak  Tadında Bir Dizi..
Yarında Yer Gök Aşk 14.Bölümüyle 8 Kasım 2010 Sat: 20:30 'da Fox Tv'de ekranda.. Heyecanla beklediğim bölümün fragmanını buldum siz takipcileriyle paylaşmak istedim..
Konusuna gelince  Çok Karışık Çok :DD Ama şunu Söyliyim Ben Havvacıyım.. Toprak iyi hoş kız olsada Havva Bambaşka :) Giyimi konuşması herşeyi çok güzel..
Hadi bakalım sizde izleyin bu diziyi en baştan:) Çok beğeneceksiniz..


Benden Söylemesi Yusuf bu Bölümde Havva'ya Evlenme Teklif Edecek.. Bakalım Havva Amacına Ulaşacak mı ?

4 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Teşekkürler arkadaşım.
Sevgiler:)

nuralp dedi ki...

bende çok severek takip ediyorum bu diziyi. hatta gününü bekleyip kaçırmadığım tek dizi:) ama fragmanları çok geç yayınlamalarına sinir oluyorum:) bende netten arayıp bulunca seviniyordum yeni bölüm fragmanlarını bu hafta vakit bulamamıştım. paylaşımınız benim açımdan çok iyi oldu. teşekkürler... (bu arada bende havvacıyım. o çıkar için bu işe başlasada aşık oldu yusufa:))

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

evet fragmanları çok geç yayınlanıyor..bende yayınlıyım dedim bulunca.bundan sonra buldukça yayınlarım sevdiğim dizilerin fragmanlarını :D

Dilsuhan dedi ki...

Ben de rastlarsam severek izlediğim, 2.dizim. 1.si öyle bir geçer zaman kieğer bozmazlar ise sonradan.