27 Kasım 2010 Cumartesi

Yumurtalı Patates Kızartması


Farkındayım Patatesler beklemekten biraz sönmüş :) Kurtulurmu dedim ama pişince daha söndüler.. Hani Kapıcıyada Servis Vaktinde Hadi 1 Kiloda Patates al diyesim gelmedi.. Dedim Adam bide Patatesmi taşısın bana.. Velhasıl bununla idare ettim :)Ama siz kıtır kıtır kızarmış tazecik patateslerden yapabilirsiniz..
Eminimki Güzel Bir Hafta Sonu Kahvaltı Önerisi olacaktır...
Çocukluğumda Annemin yaptığı bir lezzet...
Hem Kolay Hemde Yumurta Ve Patates İkilisini Severler İçin Şahane Bir Sunum :)
Yapımı İse Çok Kolay :)


Kızgın Yağ'da Kızart Patatesi..Bir Tavaya Al,Üzerine yumurtaları kır,Tuzunu Karabiberini Ekle ..Biraz Şöyle Wok Tavada Çevir..Al Servis Tabağına..İstersen Birde üzerine pulbiber ek.. Alsana Mükemmel Bir Lezzet Ve Kahvaltı Önerisi..


İyi Hafta Sonları :) Bol Lezzetler :)

8 yorum:

yaseminkale dedi ki...

evet tecrübe ile sabittir :))))))

dokuzuncubulut dedi ki...

Aynen dediğiniz gibi, hafta sonu kahvaltıları için vazgeçilmez gibi görünüyor...
Ellerinize sağlık.

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Canım benim, olmaz mı? Güzel olmaz mı hiç? Ellerine sağlık, çok kalorili ama nefis bir lezzet..Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Bu kadar kalori bombasını yemeyi düşünmüyorsunuzdur inşallah.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Yıllar önce her gün yesem bıkmayacağım bir güzellikti..
:)

engindeg dedi ki...

annem patatesleri küp küp doğrayarak yapar, pek beğenerek yerim. ama ama annem yanında değil şimdilik ühüü ühüü!

Damak Tadı dedi ki...

Kahvaltı için super bir sunum olmuş canım..Minnoş'um seviyor mu?

Öpüyorum kocaman..Sevgiler..

Federica Simoni dedi ki...

fantastico questo piatto!!!ciao!