18 Mayıs 2012 Cuma

Piliç Kroket



Malzemeler:
500 gr. Haşlanmış Tavuk Göğsü
1 adet Kuru Soğan
1 Adet Haşlanmış Patates
1 Adet Yumurta
Tuz,Karabiber ,Galeta unu
Panesi İçin:
4 yemek kaşığı un
2 adet yumurta
Galeta Unu
Kızartmak için Sıvıyağ

Hazırlanışı:
Haşlanmış tavuk etini robottan geçirin.Üzerine rendelenmiş soğan ve 1 adet yumurta ekleyin.Haşlanmış rendelenmiş patatesi,tuzu ve karabiberi ekleyip iyice yoğurun.
Tavuklu hamur harcın yumurta büyüklüğünde parçalar alın ve uzunlamasına oval bir şekil verin.Daha sonra bir tepsiye dizin ve sertleşmesi için buzdolabında 2 saat dinlendirin.
Yağı Kızdırın.Sertleşmiş kroketleri önce una bulayın.Daha sonra yumurtaya ve en son galeta ununa bulayın.Kızgın yağda kızartın.
Yeşillikler yada mezeler eşliğinde servis edin.Afiyet Olsun..

5 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

vaaaaaaaaav ben bunu çoook severim...
tamda karnım açken gördüm...
canım çekti ayol :))
canım ellerine sağlık...
kocaman sevgiler...
güzel hafta sonları diliyorum...

Unknown dedi ki...

hmmm cok lezziz görünüyor cok
ellerine saglik canim...

ilhan dedi ki...

Çok güzel görünüyor. Ben kesinlikle tutturamıyorum.Elinize sağlık.

lezzettabağı dedi ki...

C
anım ellerine sağlık kroket bizimde çok sevdiğimiz bir lezzettir. Ben içine patates yerine kaşar rendesi koyuyorum öylesi de çok güzel oluyor denemeni tavsiye ederim.kocaman sevgiler.

Bitanesi Kurabiye dedi ki...

krokete bayılırım karnım acıktı resmi görünce ellerine sağlık:)