3 Temmuz 2009 Cuma

Blogger Eyerhagu'Ya Davetliydim..Güzel Bir Gün..

Sevgili Gülsüm'e davetliydim dün..Çok güzel bir gün geçirdik beraber..Hemen anlatayım..

Gülsüm canım arkadaşımla daha önceleri blogger ve msn üzerinden konuşuyorduk.Hatta gülsüm bana arabayla 5 dk.mesafede oturuyor..Bir gün buluşuruz görüşürüz inşallah diye konuşuyorduk..

Canım Gülsüm geçenlerde beni davet etti..Maalesef o gün gidemedim ama düne kısmetmiş gittim..

Gitmeden Önce Gülsüm'ü evden aradım :) Şöyle bir komik konuşma geçti aramızda (İlk konuşmamız ya telde ) :)

Gülsüm: Efendim

Meloş: Hanfendi ben iskiden arıyorum sularınız kesikmiş?

Gülsüm:Evet kesik

Meloş:Ne zamandır kesik acaba?

Gülsüm:Dünden beri yok yok 2 gündür dedi.

Meloş: Deponuz var mı?

Gülsüm : Evet var ordan kullanıyorum ama makina açamıyoru m

Meloş: Hııı napalım kesikse kesik ...Napınnn ııııı aman hiç bişi yapmayın öle durun susuz işte :)

Gülsüm :(Şaşkındır )

Meloş: Kız gülsüm Ben Meloş :) Der gülüşmeye başlarız.

Gülsüm:Allah iyiliğini versin senin kız nerden biliyodun suyun kesik oldugunu der :)

Meloş:Ne bilim attım tuttu dedim :)

Adresten bahsederiz :)

Evini hemencecik buldum zaten eski oturduğum evin ordaydı..Bahçeli bir ev..İçinde her türlü meyva ağaçları bulunmakta..Ve Sebzeler..

Kızımla birlikte yukarı doğru merdivenleri çıkmayı başladık..

Vee Güleryüzlü bir bayan çok sempatik Gülsüm karşılar bizi..


Nefis sofralar kurulmuş..Nefis Lezzetler yapılmıştır...Ki ben gitmeden 2 saat önce haber verdim.Gülsüm'e kalsa akşamdan haber vericektim dolmalar börekler yapacakmış.Bende bunu bildiğimden gelememe ihtimalim oldugunu söledim.Son 2 saat haber verdim..Oda maşallah herşeyi hazırlamış.Gittiğim de kurabiyeyi yapıyordu..(Kurabiye sevmem ama nefisti,Fındıklı kurabiye hanımeller bisküvi tadında ağızda dağılan )..Kaşarlı Poğça,Kabaklı havuçlu Dereotlu Salata,Fındıklı Kurabiye Ve Limon Pelteli Etimek Tatlısı Yapmıştı..Hepsi birbirinden nefisti..Görümceside Aşağıdan Peynirli Un Helvası yolladı sağolsun..Bizde afiyetle tükettik :)

Buarada Prenses Erva Ve Ecrinin Videosunu izlemek istiyorsanız işte burada..

Ecrin Ve Erva'nın Videosunu İZLEYİN



Gülsüm çok şık bir sofra hazırlamıştı bize..Herşeyden önemlisi çok güleryüzlü ve ilgili idi Canım..Prenses kızımla Gülsümün Pamuk Kızı Erva beraber oynadılar.Hatta kısa bir videoda çekti Gülsüm.Blogunda yayınlar sanırım..Çok güzel manzaralı bir evi vardı..En son biraz terasta oturduk.Akşam 19:30 olmuştu ki ben oraya 13:30 da gitmiştim 6 saat nasıl geçti hiç anlamamıştık..Gülsüm'ün muhabbeti ve iyi niyeti sağolsun sürükledi bizi..

İnşallah en yakın zamanda Gülsüm'ü Annemle birlikte tekrar ziyaret edeceğiz,Oda bize gelicek bundan sonra daha sık görüşeceğiz.Bu kadar yakınken uzak olmanın anlamı yok değilmi..

Bahçenin fotograflarını Çekecektim ama Ecrin yaramazlık yaptığı için bi daha ki sefere inşallah.Çokta şık şirin bir evi var Gülsüm'cümün...Sıcak bir ortamı (Klima var yanlış anlamayın :) )

Bi dahaki sefere daha detaylı çekecim inşallah :) Biliyosunuz ben gördüğüm gittiğim yeri karelemenden olmaz.. :)

Gülsüm'cüm Canım Arkadaşım;

Bize yaşattığın bu güzel gün ve güleryüzün ve samimiyetin için çok teşekkürler..Ayrıca prensesime Almış olduğun Ocak Setli Mutfak Seti Oyuncaklarına prensesim bayıldı.Sana çok Teşekkür ederim ince düşüncen için..Ve Bana Hediye ettiğin turkuaz bileklik içinde ayrı teşekkür ederim (Hediye ettiği bileklik hamile taşı imiş.Hamile kadınlar taktığında bebeğin sağlığı olumlu yönde etkiliyomuş.Çok beğendim oda sağolsun hediye etti)


Gülsüm Canım tekrar Teşekkür Eder..Yeniden Görüşmek Dileğiyle Diyorum..Ve Herşey için tekrar Teşekkür Ediyorum..

Sevgiler...

3 yorum:

Narish dedi ki...

ikiniz adinada cok sevindim, netten cok samimi oldugunuz bir arkadasla bulusmak gercekten cok güzel oluyor..

mükkemel bir masa olmus hemde 2 saatte, tebrik ediyorum..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ne güzel bir vakit geçirmişiniz...
Blog ortamından biriyle buluşmak inşlh birgün banada nasip olur..
Mamalarınızda çok güzel:)
Prenseslerin videolarını izledim çok tatlılar:)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Valla herşeyi çok güzel olmuştu narish'cim Tekrar Teşekkür Ederim gülsümcüme..

Buarada Gülsüm Ecrin ağlayıp duruyorrrr

Erva bebek..

Erva bebek gidelim acıkmış mama vercem :=)

Şuan yapışmış durumda bana anneee erva bebek istiyom diye ağlıyo :D Çok sevdi çoook..

Halbuki babası evde gezmeye götürcek bizi umrunda değil.akşam sendne sonra anneannesine gittik orda bahçedede oynadı ama aklı ervada :)