5 Temmuz 2009 Pazar

Hafta Sonu.. 3-4-5 Temmuz '09

Çikolatalı Parfe Tarabya Meydan & Tarabya Çocuk Parkı
Baba & Kız Havuz Sefası

Penceremden Vişne Ağacı..Tarabyaya İnerken Yoldaki horozlar.. Cevizli Nefis Baklava (Amerikadan Gelen Feryalcimin Hediyesi Çok Lezzetli İdi) & Sarımsaklı Yoğurtlu Patates,Biber Ve Patlıcan Kızartması
Emirgan'dan Boğaz Görünüm & Karşıdaki Hidiv Kasrı
Emirgan Korusu Piknik ve Emirgan Sahil Emirgan Çocuk Parkı
Mini Pikniğimiz...Kayınvalidemin hazırlamış olduğu Menü;Karabiberli Pirinç Pilavı,Zeytinyağlı Taze Fasulye,Kızarmış Piliç,Salata;Un Helvası,Cips Ve Gofretler :) Çay & Fanta :)
Sincaplar ,kurumuş yapraklar ve karadutlar..
Ecrin Anneannesinin bahçesinde su hortumu ile oynuyooo..Arkadaşı Berka İle..
Ardından Tarabya Burger King'de Mamasını Yiyo..

5 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Fotolar çok güzel canım ...
Maşşalahhh kızın çok tatlı...
Parfede mamalrda çok güzel tani kayınvalidenin ellerine sağlık...
Paylaşımın i.in sağol mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
tatil dönüşüm de görüşmek dileğiyle,
Sevgiyle kal.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Pembecim çok teşekkür ederim...Beğenmene sevindim canım..

Bülbülcüm sanada iyi tatiller umarım tüm yılın yorgunluğunu atarsın..

sevgiler

Unknown dedi ki...

GEZİ RESİMELERİNİ ÇOK SEVİYORUM SAYENİZDE BİLMEDİĞİMİZ GÖRMEDİĞİMİZ YERLERİ BİLMEK ÖĞRENMEK NASİP OLUYOR BİZEDE... HARİKA BİR 3 GÜN GEÇİRMİŞSİNİZ HELEDE KAYINVALDENİN HAZIRLADIĞI MENÜ PİKNİK HARİKA.HERGÜNÜNÜZ BÖYLE GÜZEL BÖYLE MUTLU GEÇER İNŞALLAH..

Zehra Gürgen dedi ki...

Kuzum ben herşeyi bir yana bıraktım o minnoşun göbüşünden öpmek istiyorum.Canım benim ne mutlu ..herşey onların gözleri gülsün diye değil miİ?