24 Temmuz 2009 Cuma

Tatil & Geziyemek.com


Evet Sevgili Arkadaşlar..


Eklenecek çok şey var biliyorum ama inanın fırsat bulamıyorum..


Arada yeni web adresime bakıyorum eklemeye çalışıyorum ama tarifler fotograflar geziler hala hazırlanmayı bekliyor..


Malum eşim izindeydi bu nedenle 1.haftayı gezerek dolaşarak..


2.haftayı ise Misafirim Vardı.. Görümcemle bol bol havuzda yüzerek,güneşlenerek (Kara kız oldum :) ) geçirdim..Havuz yorgunluğu ve açlığı ile :) Hemen Hemen her akşam kayınvalidemler almaya geliyor bizi emirgan korusunda ve sahilinde akşam pikniği yaparak geçiriyoruz..O yorgunlukla hazırlanmış sofra ve ardından keyif çayı harika gidiyor..Bu arada tatlı bir yorgunlukta var tabii :) Ama Değiyor..

Artık piknik menülerini çekmiyorum bile fix menü patatesli börek,sarma,tavuk,pilav,çekirdek :) Cips meyva içecekler v.s


Buarada bilmeyen arkadaşlara söliyeyim Emirgan Korusu çok değişmiş..Heryerde bank,Işıklandırma,Çay bahçesi gibi doğal ortam (Çayımızıda yapıyoruz harika oluyor),Çok güzel çocuklar için adrenalinli parklar,deniz manzarası,satranç yerleri herşey var..Sıcak yaz akşamlarında çok güzel oluyor benden tavsiye..Evinizde durmayın mutlaka Emirgan korusu veya Emirgan Parkı ve sahilini ziyaret edin..Her akşam Havaii fişek gösterilere altında muhteşem deniz manzarası.. (Gerçi benim evimin manzarasındanda devamlı havaii fişek gösterileri oluyor ama ben makinamı ve tripotumu hazırlayana kadar bitiyooo :)
)


İşte böyle arkadaşlar..


Bu arada yeni web sitemi ziyaret etmeyi unutmayın..


http://www.geziyemek.com/ adresini sık kullanılanlarınıza eklemeyide unutmayın..


Sevgiler :)

Hiç yorum yok: