9 Temmuz 2009 Perşembe

Kireçburnu Haydar Aliyev Parkı & Mini Piknik

Dün Kayınvalidemin Para Günü vardı..Havalar malum çok sıcak benim evim serin,ama kayınvalidemin evi fırın.. Şimdi gelen giden olucak bir sürü sıcakta diye güne gitmedim..

Akşamına Görümcem Ve Kayınvalidemler aradılar..Saat :21:30

Sahile gidelim,hazır bişeylerde yaptık yer içer keyifleniriz :)

Tamam dedik Kireçburnu Sahiline Karar Verdik..

Bizim prenses zaten ordaki çeşit çeşit parklar var hepsini gezdi durdu..

Özellikle kayaklardan kayarken büyük çocuklardan görmüş hanımfendi kayağa tırmanarak çıkıyor ve üsütüne üstlük yüzüstü kayıyor..

Bir güzel eğlendi halası ve dedesi ile..(Genelde onlar park konularıyla ilgilenir :)

Piknik Menüsü;

Patatesli El Açması Börek
Fındıklı Kakaolu Sütlü Kek
Kısır
İrmik Tatlısı (Foto Yok,Az oldugu için tüketilmiştir :) )
Çekirdek,Çay :)
Mısır ve Dondurma (Fix Yaz Akşamları Menümüz :) )

Bizde bir yandan çayları höpürdettik..Pastaları börekleri kısırları tükettik..Çekirdekleri çıtlattık..Mısırımızıda yemeyi unutmadık klasik :) Kimimiz haşlanmış,kimimiz közlenmiş..Üstünede dondurmamızııı afiyetle yedik..Bide baktıkki saatler geçmiş 12'yi ..Bizimde Külkedisi olma vaktimiz gelmiş diyerekten apar topar eve döndük :)
Bir kaç karede fotograf çektim.Sarıyer Görünüm :)
Buarada fotograf çekerken bir beyefendi yanaştı yanıma.Bana makinam hakkında bir kaç tüyo ve ders verdi sağolsun..Kendisi reklam ve satış fotografçısıymış.Çektiği fotograflar satılıyormuş.Bu işin erdabı olmuş derler ya..Keşke daha vaktim olsaydıda daha fazla bilgiler alabilseydim..
Şimdilik Bu kadar..Yeni karelerle ve yazılarla buluşmak Üzere :)

Sahildeki Bir Park Lambası :)

Hiç yorum yok: