4 Temmuz 2009 Cumartesi

FikriMühim & Selpak Kağıt Bez

Selpak Yeni Ürünü;Selpak Kağıt Bez Ve Maceralarım :)

Zil Çaldı..Kargonuz Var..?
Hemen merakla açacaktım ki pakedi öncesinde fotograf çektim hemen blogumda paylaşmak için.
Daha sonra pakedi açtım.Pakedi açar açmaz güzel bir ürünle karşılaştığımın farkında idim.
Konuklarım vardı..Heyecanla onlarada gösterdim pakedi ve içinden çıkan indirim kuponundan konuklarımada verdim..

Pakedi açtım güzel bir koku yayıldı etrafa.Yemiş içmiş olduğumuz çay lekeleri pasta lekeleri vardı hemen bir yaprak alıp yıkadım ve sildim.Ardından kirlendi bezim ama parçalanmadı tekrar yıkadım onunlada masayı sildim.Ve aygazın kenarında olan yağ damlalarını..Daha sonra çöpe attım..

Misafirlerim gittikten sonra hemen merakla denemeye koyuldum..İlk işim Camlardı..
Hemen ıslatıp köpükledim selpak bezi ve camlarımı onunla sildim.Kuş pislikleri oldugu için hemen çöpe attım yıkama gereği duymadım.Ardından hemen duru ıslatılmış bez ile duruladım.Ve kuru bez ile ıslatmadan kurulamadım.Hem kolay oldu hemde yıkama derdim olmadı.Ve Camlarım pırıl pırıl oldu.Çok pratik hemencecik camları sildim..
Ardından Mutfakta aygazda,mermer üzerinde kalan kirleri temizledim..

Banyoyu banyo deterjanı ile birlikte selpak bez ile ovaladım.Fırça ile temizleyince heryere ulaşılmıyor iyi bir temizlik elde etmiyordum.Böyle daha hijyen oldu.İşim bitince çöpe attım.1 tane selpak bez bana yetti banyo için...

Sonra asıl önemlisi kızımın boyadığı duvarları,koltuk lekelerini onunla sildim..
Özellikle çocuklu anneler için ideal.yemek yerken çocuklarımız ellerini oraya buraya sürüyor,Döküyor üzerine..Bu gibi durumlarda kurtarıcı olmuş selpak kağıt bez.Hem hijyenik,Hem parçalanmıyor hemde arzu eden için tek kullanımlık..Kullan ve At..
Sonrada merakımdan markette fiyatına baktım.Sadece 3.95 Tl ve 30 yaprak..Mutlaka Deneyin derim..Hijyen hiç bu kadar pratik olmamıştı..
Fikrimühim ve Selpak Bu ürünü bizler için ürettiğiniz için çok teşekkürler..

3 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

Güle güle kullan cnm..
sevgiler

İnci Yemek dedi ki...

Canım güle güle kullan ne pratik güzel şeyler üretiyorlar her gün yenileniyor teknoloji:)
sizi kıskandım valla:)eyerhagu buluşmanızı:)ne iyi ettiniz böyle buluşarak yeni arkadaşlıklar çok severim bende böyle şeyleri.iyi pazarlar canım..

Adsız dedi ki...

hHEVESLI urunler cok guzel ayrica daha cok kisininde faydalanmasi icin cesitli sitelerden gelen hediyelerden de dagitim yaparsin o an nasil komsularinizla paylastiysaniz ilgi cekici olur hersey para degil tabiki maksat manevi yonden insanlari mutlu etmek blogu incelemisler izlemisler yorum yapmislar blogun gelisimine destek olmuslar mantigiyla dagitilirsa cok sevindirici our devam et blogun cok guzel cok