15 Temmuz 2009 Çarşamba

Hakikaten Tempo Tempooo :)

Evet arkadaşlar bile yazılarımı okurken yorulmuşlar bu ne tempo demiş tazenane :)

Hakikaten yorucu ama çok zevkli bir tempo..

Pazartesi Ağva,Şile,Riva Maceramızdan sonra 2 gündür yeni maceralar içindeydim :) Çoook Yoruldum çok ama çokta fotograf çektim..

Dün Kireçbunundan ,Büyükdere ve Sarıyere kadar bir gezi yaptım...

Sarıyerli olarak sizlere buraları tanımak istedim..

İlk önce sahilimizden başlayıp,Aşk-ı Memnu Dizi evini sizler için fotografladım..

Ardından Canım Ailem'deki Samim'in Oteli Güzel Oteli Kareledim..Birde Halim ve Seyhanın nikah yapacakları zaman kaçtıkları Evlendirme dairesini çektim (Aslında onu çekmezdim ama ben o evlenme dairesinde evlendim.Eskiye anı olsun dedim :) )

Birde Üzerine Nefis Kızarmış dondurma yedim :) Fotografladım...

Neyse öyle böyle günü akşam ettik...

Ertesi Gün Yani bugün :) Büyükdere'ye tekrar gittik bir işimizden dolayı..Gitmişken Denize nazır cafe'sinde kahvaltı ettik..

Eeee dedik burdan sonra ne yapalım...Yağmurda yağıyor..

Adalar'a mı gitsek dedik..Sonra vazgeçtik biraz nostalji yapalım dedik :)

Taksim'e Çıktık..Taksim'de Avrupa Kültür Başkenti gençlerin buluşması için hazırlıklar vardı..Akşam için provalar yapıyor dans ediyorlardı gençler..Birde Sergi vardı..

Yolumuza devam ettik..İstiklal Caddesine Dogru..

Birde Baktık Clinique Güzellik Ürünleri Mağazası açılışı var..Elimize bir broşür tutuşturdular..O broşürle clinique marka 40 tl değerinde harika bir ruj,hemde reyon ürünü tam boy hediye...Ayrıca cilt maskeleri,makyaj v.s ücretsiz..

Fazla vaktim olmadığı için hemen nefis bir renk seçerek clinique marka rujumu seçtim :) Kısa Günün Karı derler ya aynen öyle oldu :)

Ordan Beyoğlu Sinemasına Gittik..Usta adlı filmi izledik..

Çıktıktan sonra bir yerlerde yemek yedikk vee yolumuza devam ettik..

Nereyemi?

Galatasaray Lisesinden aşağı doğru Fransız sokağına yol aldık..Fransız sokağı diğer adıyla Cezayir Sokağı...

Ardından Karaköye doğru yürüdük yağmur ardında..Kendimizi bir ara Karaköydeki Çınaraltı Nargile&Cafe'de bulduk..Daha sonra yolumuza devam ettik..Galata Köprüsü,Yeni Cami Ve Eminönü...

En son eminönün'den eşime kalsa Sultanahmet,Gülhane,Beyazıt ve Laleliye gitmek vardıki ben artık bugünlük yeter dedim..

Dedim ama ardından Beşiktaş'a uğradık..

En son artık pes ettik ve 08:00'de başlayan gezimize 18:00 itibariyle Bitirdik..

Fotograflar gelecek arkadaşlar..Yorulmaktan bakamıyorum bile fotograflara..Hatta verilecek tarifler bile bekliyor..

Ama merak etmeyin az kaldı gelecek gelecek..Hepinizi Öpüyorum :)