11 Temmuz 2009 Cumartesi

Çooookk Yoğunn Ve Uykusuz..



Evettt Arkadaşlar ..Biliyorum bu sıra çok ihmal ediyorum blogumu..Blogum bende bir alışkanlıktı..

Fakat o kadar yoğunum ki..Bazı geceler Saat 3 te 4 te anca yatıyorum..Hatta gelecek misafirlerimi bile kabul edemiyorum.Telefonlarımı bile duymuyorum..O kadar dalıyorum ki işe güç'e..

Ev,Çocuk,Sınav Ve Yeni web adresimin heyecanıyla kendimi kaptırmış durumdayım..

Eşim tekrar bu seneki 2.senelik iznine çıktı 15 günlük..Birde onla ilgileniyorum bu nedenle gündüzde fazla giremiyorum.Geceleride yeni web sitem ile uğraşıyorum..

Onu beğenmiyom,o olmuyo,sade bişey olsun istiyorum.Bazıları çok güzel oluyor bir yerinde pürüz çıkıyor.Vesaire bir karar veremedim hala..

Yeni yeni web tasarım işine girdiğim için devamlıda okuma halindeyim..Kış'ın Web Tasarım kursuna yazıldım ama sınavlarım ve işlerim nedeniyle gidemedim.Şimdi tekrar kaydoluyorum Allah nasip ederse..Bu işi daha iyi kavramam lazım :)

İşte böyle arkadaşlar..Blogumuda ne yaparım bilmiyorum ama kapatmayı düşünmüyorum çünkü burası benim ilk gözağrım.Ve Siz değerli arkadaşlarımla paylaşım noktam :)

Şimdi siten ne zaman hazır olur?Adresi ne diyeceksiniz?

Ne zaman yayına gireceği Hala bilinmemekte.. :) Meçhul :) Eşiminde izne çıkması nedeniyle nasıl olucak bilmiyorum.Sanırım geceleri devam edeceğim yine :) Ama bu arada gezi haberlerimide biriktirip yayınlayacağım fırsat bulunca..

Adres olayıma gelince Yakın zamanda adresimi vereceğim.Kolay ve akılda kalır bir adres seçtim şansımada o alan adını bulabildim :) Herkes çok beğendi..Şimdilik adresmi wemiyorum yapım aşamasında olduğu için :)

Ama hala sade bir fon tasarlamaktayız.Ayrıca içerik eklememizde bayağı bir zamanımızı alacak gibi..

Bu maratonda bana yardımcı olan Dinçer Bey'ede çoook Teşekkürlerimi Sunarım..

Aileme Ve Çevremede bana anlayış gösterdikleri için teşekkür ederim :) Malum bu sıralar kimseyle ilgilenemiyorum..Vaktim olmuyor..Ama Pazartesiden itibaren hafifletmeye çalışacağım işlerimi :) O zamana kadar çok çalışmam lazım..

Yeniden görüşmek Ve Paylaşmak Üzere Sevgili Arkadaşlar..

2 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Kolayliklar diliyorum, insallah tez zamanda gonlune gore bir tasarim yaparsin :)) Kocaman sevgilerimi gonderiyorum :))

Zehra Gürgen dedi ki...

OOooo şimdi heyecan yaptın ama !!
Neyse yakında sanırım görebileceğim :)