14 Temmuz 2009 Salı

Yoğunnn Keyifli Ama Yorgun :) - Cuma-Cts.Paz.Pazartesi Özet..

Evvet...Sevgili Arkadaşlar :)

ilk Önce tüm bloggerli değerli dostlarımla paylaşımlarımı özlediğimi ve blogumu özlediğimi hatta bilgisayarımı özlediğimi belirtmek isterim :) 2 gündür elime nerdeyse alamıyorum.Sitemin çalışmalarınıda durdurdum...

Kısaca Haftasonu ve Hafta Başımı Özet Geçeyim sizlere :) Fotograf yok bu sefer çünkü halim kalmadı :) Pc ye atmaya bile.. Ama az kaldı izmir fotolarıda hala duruyor onlarla beraber yakın zamanda gelecek inşallah..
Cuma ve Cumartesi Günleri gündüzleri eşimle ve kızımla havuza girdik..Hava Çok sıcaktı..Güneşle buluşmaya devam dedik..Ardından Sahilimize inip yemeğimizi yiyor,kızımı parkta oynatıyor marketten alışverişimizi yapıyor evimize çıkıyorduk..Geceleride harıl harış sitem için tasarımlar bakıyor veya okuyordum :)

Derken Pazar günü geldi..O günde Kayınvalidemler aradı..Hadiii paldur küldür oraya Emirgan Korusuna pikniğe gittik..Akşam saatlerine doğru tekrar kayınvalidemlere döndük ..Nedenmi Çünkü Pazartesi günü Uzun bir yolculuk bekliyordu bizi...Bu nedenle yiyecekler yapmamız gerekiyordu :) Kızarmış Tavuğumuzu Aldık :) Ordan Eve geldik diğer yiyeceklerimizi hazırlamaya..Hemen Akşam için ve Ertesi gün için Semizotu Salatası yaptık.

Bu arada Akşam yemeği için bir yandan nefis bir domatesli biber soslu makarna ve yanına semizotu yemeğim yaptım..Öyle acıkmışızki tüm tencere ve salatalar tükendi tabii lezzetten :) Şöle söliyim semizotu yemeğinin yanında soğuk bir salata canımız istedi.Nasıl yapsam diye düşünürken mayonezli yoğurtlan birlikte nefis bir salata ortaya çıktı.Birde kendi kafama göre bir sosla makarna yaptım onunda tarifi gelecek inşallah :)

Neyse sofradan kalktım yarın için bir sürü iş bizi bekliyoo..Hemen daha önceden yapılmış kekim vardı onla birlikte güzel bir ay çöreği yaptım :) Ay çöreği tam benim tarzım ben çok severim :)Sonra kayınvalidemlerle birlikte koca bir tencere dolma sardık.Bi yandan kayınvalidemde biber kızartmıştı.Gece sabah ezanıyla kalkan kayınvalidem 2 tepside patatesli el açması börek yapacaktı.Dolmayıda taze taze sabah pişiricekti..Kola meyva suyu ayran karpuz Soğuk suyumuza kadar herşeyi hazırladıkki sabah sorun olmasın.Hatta yiyecekleri bile hazır olankları paketledik..Neyse Gece Saat 24 :00 olmuştu.Kayınvalidemler kal desede biz ve minik yatağımızı aradığımızdan ve rahat edemediğimizden her seferinde evin yolunu tuttuk :) Evim Evim Güzel Evim..Güzel Yatağım :)

Ardından o yorgunlukla hemen yatmışız zaten saat çok geç olmuştu ve sabah erken kalkmamız gerekiyordu.Çünkü Kayınvalidemlerin araba bizde oldugu için onlarıda biz alıcaktık..Hemencik yattık ..Ve Saat:07:45 Askeriyede uyanır gibi eşim hepimizi kaldırdı..Tatilcilerr hadiyin kalkın..Eşime diyorum ya biraz daha uyuyalım yooookkk diyo herkes bizi bekliyooo :)( Bu arada günlerden Pazartesi,Biz bugünü tercih ettik yollar boş olsun diye..Gerçi oralarda hayat hafta sonu :) )Neyse hazırlandık 30 dk.İçinde yiyecekler zaten önceden hazırdı.Bide markete uğradık biraz abur cuburlarımızı aldık..Kayınvalidemlerde Malzemeleri taşıdılar arabaya..Başladık uzun ve maceralı bir yola koyulmaya..

Arkadaşlar burdan sonrasını kısaca özet geçicem çünkü bunları yazana kadar öle bir uykum geldiki gözüm gidiyor yorgunluktan siteme bile bakamıyacağım bu gece :)

İlk olarak Ağva-Yeşilçay'a Gittik...Saklıkent,Bozaga,Göksu Deresi ayrıca gezdik..Uzun bir yol..100 km.aşkın hatta 120 km bir yool..Ve 2 saati aşkın..Git git bitmiyor ve değişik yol seçenekleri mevcut..Giderken Sahil yolu dönerken ise Orman yolundan geldik ama herşey süperdi..Birde bereket yağmurda yağıyordu arada sırada..
2.Olarak Şilenin bir Ormanlık Alanına Semaver Keyfi yapmak ve Gözleme yemek için girdik.Kadınlar Elleriyle açıyorlar ve köy sebzeleri yumurtaları v.s herşey satıyorlar..Laz Gözleme diye geçiyor adı..Üstelik çoook uygun fiyatlar...

3.Olarak Şise Sofular Köyü & Piknik ve Plajına gittik..

4.Olarak Ordan Çıktık Kayınvalidemler namaz kılmak için Şile Kurna Köyüne Girdik O köydede biraz gezdik fotografladım ben tabii her bir yeri tek tek..Bu arada bir sürü yerde durduk inekler,koyunlar,fındıklıklar,mısırlıklar bahçeler herşey var..

Ordan Çıktık en Son Beykoz'a gittik..Beykoz-Riva..Harika bir yer..Artık Saat:20:30 olmuş ve bizde yorulmuş bir halde tekrar evimiz istikamete karşıya geçtik..Kayınvalidemlerde biraz oturuk akşam yemeği hazırladılar yedik.Çektiğim videoları izledik..

Evet saat bu saat oldu anca şimdi geldik eve..Ve çok yorgunum arkadaşlar.İnşallahfotograflarıda videolardanda yayınlayacağım.Ama Şuan Saat: 00:30 gösteriyor çok yorgunum.Tam 30 dk.dır yazıyorum :) Birde eşim izinli ne siteme ne bloguma fazla vakit ayıramıyorum.Yeniden fotograflarla ve inşallah bu sefer sitem hazırlanmış olarak görüşmek üzere :)