8 Temmuz 2009 Çarşamba

Tarabyada Balık & Dondurma Keyfi Ve Katı Meyva Sıkacağı

Evet Uzun Zamandır Annemle birlikte katı meyva sıkacağı almak istiyorduk.Aslında ben bundan 2 sene evvel almıştım ama parçaları çoktu ve yıkanımı kullanımı zordu diye iade ettim..

Ayrıca Arzum Narenciye sıkacağım vardı oda adı üstünde narenciye sıkacağı idi ve onuda kullanmadan bir arkadaşıma hediye ettim..

En son bilirsiniz elle sıkılan meyva sıkacakları vardır Kollu..Nar portakal gibi meyvaları sıkar.Ondanda keyif almadım onuda verdim..

Ve devamlı tekrar son günlerde reklamı çıkan bir markanın katı meyva sıkacağını almak istiyorduk annemle..Uzun zaman o modeli mağazalarda bulamadık.Ki fiyatıda yüksek 300 lü rakamlarda idi.

Kısmet değilmiş..Daha sonra dedim çok büyük almaya gerek yok hergün kullanacak değilim.Kızım için ve bizim için sağlıklı meyva ve sebze suları sıkmak için mini boy olan Sinbo Katı meyva sıkacağı aldım..

Annem hala kararsız tabii almadı :=) Sen kullan dene bakalım dedi..

Bende internet üzerinde ön araştırma yaptım.Baktım kullananlar çok memnun hemen alayım dedim.Ve aldım..

Eve gelir gelmez parçalarını yıkadım ve denedik.Nefissss meyva suyu karışımı sıktık..

Şeftali,kayısı,kiraz ve üzüm..

Kokteyl yaptık yani.Çok koyu oldugu için çok az sulandırdık.İçindede öyle yazıyor ama çok az su.Şeker koymadık.Tadı nefis oldu..

Sizde sağlıklı içecekler içmek istiyorsanız ve mevsiminde taze taze size öneririm.

Yıkanması kolay ve pratik parçaları..

Ayrıca çok şöp çıkarmıyor İyicee sıkıyorr meyvaları hiççç ziyan etmiyor.Çıkan posa az ve kupkuru..İçinden çıkan bardak 500 ml kadar var.Ama sulandırınca 3-4 bardak rahat çıkıyor.Sulandırma derken 1 su bardağı su ya katıyorum ya katmıyorum bu derece.

Fiyatı ise değişken Aldığınız yere göre...Ben 59 ytl aldım..Bu fiyata gerçekten kaliteli bir ürün piyasaya sürmüş sinbo..

Tavsiye Ediyorum..


Dondurma yemek isteyen prensesimin keyifli görüntüleri :)

2 yorum:

Tijen dedi ki...

Ben de evdeki katı meyve presini bir zamanlar çok kullanırdım, sonra bir kenarda tozlanmaya bıraktım iyi mi? Aslında meyveyi olduğu gibi yemek her zaman daha iyi. Hem daha az kalori alıyorsun hem de meyvenin lifinden de yararlanıyorsun. Tabii daha doyurucu oluyor böylece. Galiba tozunu bir süre daha almayacağım bu sevgili aletin!

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Evet Sevgili Tijen..Ben bir şey alana kadar heves ederim.Bu nedenle iyikide pahalı bir model almamışım.Biliyorum ki bi süre sonra bende tozlandırıcam :)

Örnek ekmek yapma makinam var ama 1 yıl oldu sanırım alalı toptasan 365 günün anca 10 günü ekmek ya yapmışımdır ya yapmamışımdır :) Keyfim gelince anca kullanıyorum.

bilender falanda öle.:)