31 Ağustos 2009 Pazartesi

Ağlayan Browni

Photobucket

Ağlayan Browni ..
Tarif Benden..Yapımı Görümcemden.. (Not :Daha önce yayınladığım ama fotografı olmayan tarifi aynen buraya copyliyorum)

4 yumurta ile 1 su bardağı toz şekeri çırptım.3 yememk kaşığı kakao ekledim.Ardından 1 bardak un ve 1 bardak nişasta ekledim.Daha sonra 200 gr.Margarin ile 2 paket (160 gr.Bitter Çikolata) ocakta kısık ateşte erittim.Erimiş çikolatalı glazürü Kek karışımının içine döktüm.Karıştırdım.Daha sonra bir su bardağı kırılmış dövülmüş ceviz içini karışıma ekledim.En son 1 paket vanilya ve 1 paket kabartma tozu ekleyerek margarin ile her tarafı yağlanmış büyük boy borcama karışımı döktüm.180 derece fırında 30 dk.pişirdim.
Bu arada kekim pişerken 2 poşet kremşanti ve 1.5 su bardağı süt ile çırptım.Dolaba dinlenmeye koydum.
Diğer yandan 500 ml.Süt ile Dr.Outker Çikolata sosunu pişirdim.Soğuttum.
Kek pişip soğuduktan sonra üzerine Kremşantinin hepsini sürdüm.
Ardından üzerine soğumuş çikolata sosunu döktüm.Ve Ebru Deseni gibi kürdanla şekil verdim.. (Bunda ebru deseni yoktu görümcem yapmıştı bu seferki pastamızı)

Kek Kesilip dilimlendikten sonra kenarlardan sos aktığı için ağlayan browni adını verdim :)

Afiyet Olsun (

Hiç yorum yok: