17 Ağustos 2009 Pazartesi

Yine Birikti..

Her zamanki gibi yeni tariflerim,gezilerim,mekanlarım hepsi birikti aldı başına gitti..Pc de bir sürü foto makinamın içinde henüz boşaltılmamış bin dünya foto benim ayıklamamı hazırlamamı ve yazılarımı bekliyor..

Birikincede daha çok sıkılıyorum bir an evvel hazırlasam diyorum ama birini hazırlamadan öteki geliyoo :)

Ramazan öncesi hafta sonu çok güzel ziyafetler verdik kendimize..
Cumartesi Günü Güzel Bir Karnıyarık,Rulo Tavuk Göğsü,Ve Nefis Sarımsaklı mayonezli patates topları yaptık.. (Kızlar Görümcem & İlknur gezmeye gitmişlerdi eve gelince mamaları görünce bir oleyyy çektiler,Birden eve gelecek çocuklarına hazırlık yapan anneler gibi hissettim kendimi :)) )

Eşimin teyzesi Türkan Teyze ve minik oğlu alp'de geldi..Hee Bide Eşimin Kuzeni İlknurumuz vardı yatıya misafir yukardada bahsettiğim gibi...Gündüzden hazırlıklar yaptık çoğuda kendimiz için :) Güldük eğlendik hoş bir gün geçirdik.. Türkan Teyzemiz ve Alp'imizle birlikte Ufak bir tarabya turu yaptık birlikte ordan evimize geldik (Burdan okuyosa eğer teşekkür ediyorum ona :) )

Pazar günü ise Kayınpederim Sabahtan Karaköy'e gitmiş buzhaneden balık almaya Piknik yaparız diye..Ramazan öncesi güzel bir balık ziyafeti çektik..Bende Kremalı Sakızlı Muhallebi ve Kısır yapmıştım..Yedik İçtik Kızlarla Top Oynadık..Güzelce son pikniklerimizi yaptık demicem kararlıyız ramazan akşamlarındada iftarımızı Emirgan korusunda serin serin açık havada yapmaya :)

Evet Haftasonum böyle geçti ama fotograflar hazırlanmayı bekliyooo hala :)

Siz En iyisimi biraz daha bekleyin arkadaşlar :)

Tüm blogcu dostlarıma burdan sevgiler :)

1 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

bekliyorummm..bekliyorum...:)))