29 Ağustos 2009 Cumartesi

Beşiktaş'tan Görünüm Ve Ramazan Etkinlikleri

Photobucket

Merhabalar Sevgili Blog Takipcilerim;

Ramazan devam ederken hala pc'mde hazırlanmayı bekleyen ramazan öncesi gezilerimi yayınlayacağım bugün..Çok şükür onları hazırlamayı bitirdim Ama Fotograf makinamı hala boşaltmadım..Yaklaşık 2000 foto var makinamda nasıl ayıklıyacağım nasıl yayınlıyacağım bilmiyorum :)

Bu arada Sarıyerde bulunanlar ve yakın çevrelerde bulunan arkadaşlar için söylüyorum..

İstinye Tersanesindeki Ramazan etkinliklerine mutlaka katılın..

Geçen gece gittiğimizde Fasıl Konseri vardı ve ardından açık hava sinemasında Devrim Arabaları (Halit Ergenç ve çok değerli oyuncular bulunan güzel bir film) filmi vardı..Hergün başka bir film..

Alışveriş ve yeme mekanlarıda bulunmakta..Ve Lunapark..

Görümcem,Eşim ve Kızım Çarpışan arabalara bindi ama o sert çarpışmalara hiç girmeye niyetim yoktu bu sefer..Derken son bir kararla görümcele birlikte gondol'a Binmeye karar verdik..

Aman Allahım :) Uzun yıl aradan sonra bayağı korktum diyebilirim..Ben yeter artık dedikçe adam hızı arttırdı..Kızım ile babası bizi izliyodu prensesim çok korkmuş beni havada görünce çok ağlamış bu nedenle eşim fotomuzu bile çekememiş..(Zaten çeken ben olmasam kimsenin fotografı olmucak,baksanıza :) )

Ardından görümcem tek başına kamikaze'ye bindi..Çok eğleniyo valla ters ters dönerek :) Bide diyoki kendimi çok güvende hissettim heyecanlanmadım :)

Gondolda nerdeyse dışarı fırlıcak gibi oldugumuz için ben bayağı fena oldum..Eşimde çok korkmuş kızımda..Eşimin demesine göre ruh gibi olmuş bembeyaz olmuşum :) Görümceme kalsa yenge bi daha binelim bu sefer ayağa kalkıcam diyoor :)

Neyse eğlenceli ve heyecanlı bir günü geride bıraktık :)

Velhasıl Etkinlik Fotoları hala makinada..

Şimdi Beşiktaş Fotografları..Sizler İçin..


Kaykaycılar..

Photobucket

Beşiktaş Balık Pazarı

Photobucket

Knorr Reklam

Photobucket

Photobucket

BKM Beşiktaş Kültür Merkezi

Photobucket

Photobucket

Meşhur Beşiktaş Hakan Pastanesi

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Beşiktaş Sahil

Photobucket

Beşiktaş Kemer

Photobucket

Çırağan Sarayı

Photobucket

Photobucket

Hiç yorum yok: