10 Ağustos 2009 Pazartesi

Yorgun Ama Eğlenceli Bir Hafta Sonu..

Evet blog benim günlüğüm..Yeni web sitemde genelllikle konuları ve içerikleri yayınlıyorum.Ama günlük kısmına gelince blogumdan vazgeçemiyorum ve siz değerli blog arkadaşlarımdan..

Hafta Sonu Sınavım vardı..Sınav ek bir sınav oldugu için şehrin belli yerlerinde yapılıyordu.Banada bahçelievler denk gelmişti..

Daha önceki sınav yerlerimin biri evime çok yakındı öğle arasında annemin kızımın yanına gidiyordum.Diğer sınavım ise yine şansıma kayınvalidemin evine yakındı ordada sorun yaşamadım.

Ama bu sefer çok stres yaptım.Cumartesi erkenden kalktık sağolsun babam bizi Bahçelievler Lisesi Yayla'ya kadar bıraktı.

Eşimle beraberdik ilk olarak kahvaltı edelim dedik ve meşhur herkesin akın akın geldiği bir pideciye rastladık tesadüf eseri..

Hakikaten böyle pide yok..Güveçte Pide..Harika idi..Daha sonra sınav zamanı içeri girdim.Öğle paydosunda ise Metroport Alışveriş Merkezini Gezdik.Sonra bişeyler yedik yine sınav...

Sıra Eve Dönmeye geldi..

Şans...İnternetten metrobüs duraklarına bakarken sadece incirli durağı vardı.Şansıma o hafta Bahçelievler durağı açılmış ve okula 5 dk.mesafede..Dönüşümüz 30-40 dk.oldu..

Ertesi Gün Pazar Günü Sınavım için Yine Metrobüs sayesinde 45 dk.da toplamda Bahçelievlerdeydim..

Bahçelievlerin Yayla Bölgesini Çok Beğendim.Hatta Eşimle burayamı taşınsak dediğimiz bile oldu :) Evler Çok hoş ve genelde site ve bahçeli idi.

Tabii Tarabyanın havası suyu denizi yeşili bırakılmaz o ayrı..ama alternatif olarak konuştuk :)

Sabah Hemen Metrobüs'ten iner inmez Simit Sarayında dinlendim çünkü sınavdan 45 dk.önce gelmiştim :)

Ve sınav yine..Keyifli bir Sınav..

Öğle Paydosunda bu sefer Kadir Has Çocuk Dünyasına gezdik yanımda arkadaşımla.Yemek Yedik Mağazaları dolaştık Çok güzel çocuk kıyafetleri vardı.Fuar baby'de çok hoş kıyafetler aldım kızıma ama maalesef geri bırakmkz zorunda kaldım pos makinaları çalışmadığı için..

Buarada biz burada 15 ytl Kişi başı sinemaya girerken orada Sinema 6 ytl idi..Metroport alışveriş Merkezinde hatta eşim Benim sınavımı beklerken Buz Devri 3'e girmiş..Herkese tavsiye ediyor :)

Neyse öğle sınavımdan sonra eşim ve kızım ile Cevahir Avm 'de buluştuk..Baba Kız Bütün Gün Eğlenmişler ben yokken..Kahvaltı etmişler Gezmişler Tozmuşlar Ecrin hanım tam coşmuş o gün..

İkinci gün fotografları yok sınav nedeniyle almadım yanıma makinamı maalesef :)

Kızım Ve babası eğlendiler Eğlence merkezinde çapışan arablara Atlı karıncaya Tren2e ve araba yarışı yaptılar beraber..Onları izledim bende Makinam yok tabii Stresteyim :)

Ordan KFC & Otantik Kumpir'e Çıktık Kumpir yemeye..

Artık ben kendimi aşırı yorgun hissediyordum.Ve Yorgundum Kaç Gündür Erken Kalkıyordum..Saat:17:00 Olmuş

Üstelik Eşim Tarafı Bizi aramış bizi bekliyorlar ve bende hal kalmadı ..

Eşim'le iptal ettik gitmeyi..

Doğru eve..

Eve Geldim Çok yorgun ve uykusuzdum.

Ama Tekrar Telefon Geldi Görümcem Aradı.Yenge Sizi Özledik Gelelim Sonrada Beraber Gezeriz Sahilde,Canım Sıkıldı bende hava alırım Dedi...Tamam Dedik 15-20 dk.Sonra Geldi Kayınvalidemler..

Saat:19:00

Tekrar Hazırlandık Geldiler Bizide Alıp Kireçburnu Sahiline Gittik.

İşte Burdan Sonra Fotograf Var :)Makinamı Aldım yanıma..

Kayınvalidem katmer,dolma,tavukpilav,Köfte v.s birkaç şey ve çay yapmış.

Ama Kimsenin gözleri fazla onu görmedi..Çünkü Meşhur Kireçburnu'na gidilip balık ekmekler dururken :)

Yemeğin Üzerine ise Yine Meşhur Kireçburnu Fırınından Maraş Dondurma..

Tabi Görümcemle Biz Bu sefer Magnum Double Tercih etsekte herkes Maraş'tan Memnundu Ve Bizde Pişman Olduk Diyebiliriz ki Çok Lezzetli İmiş.Tam Dövme Maraş Dondurma..

Fiyatlara Gelince;

Balık Ekmek; 5 Tl (Kireçbununu Tek Geçiyorum)
Midye Tava ; 5 Tl (Yemedik ama fiyatını öğrendik)
Midye Dolma ;(Foto Var Ama Fiyat Sormayı Unuttuk :) )

Maraş Dondurma; 3 TL

Neyse Çekirdeğimizide Çıtlattık..Gece Saat:22:00'de Artık Evimize Döndük..

İşte Hafta Sonum Böle Geçti Uzunca..

Fotoğraflar Gelecek :) Yazımı Fotograflardan ayrı yazıyorum çünkü biliyorsunuz ki yeni Web Sitemde Günlük Tutmuyorum.Yazımdan bağımsız fotograflar yayınlıyorum :)

Fotograflar Gelecek ...

1 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

ayy ayy acıktım hemde balık ekmek? off olsada yesem .
Canım keyifli gezmelerin ağzının tadı hiiiç bozulmasın :))
Fotoları bekliyorum ama karnım tokken bakacağım.