5 Ağustos 2009 Çarşamba

Yine Mim...

Niçin blog yazarısınız? ,


İnsanlarla paylaşmayı çok sevdiğim için..Ayrıca çok sevdiğim bir hobim :)


Son zamanlarda hiç vakit ayıramadığınız bir uğraş?


Aslında full aktif biriyim Herşeye Zaman Ayırmaya Çalışıyorum Ama Kitaplarıma Vakit ayıramıyordum ama bu sıralar kitaplarıma geri döndüm..Kızım Artık Büyüyor..

Şuan için imkanınız olsa gerçekleştireceğiniz hayaliniz?


Güzel Bir Ev,Amerika Tatili,Kızım İçin İyi Bir Eğitim

Hayatınızda iyiki yapmışım dediğiniz üç şey?


Eşimle Evlenmek,Prensesimi Dünyaya Getirmek Ve Eğitim

Mutfakta en sevdiğiniz uğraş?


Yemek Yapmak Özellikle Değişik Tatlar Ve Pastalar

En sevdiğiniz 3 yemek?


Zeytinyağlı Yaprak Sarması,Çikolatalı Herşey,Patatesli Börek :)

Giyim konusunda abarttığınız eşya?

Eskiden Ayakkabı,Sandalet,Terlik Türleri idi.Yeni evlendiğimde 1 oda sadece benim ayakkabılarıma ayrılmıştı.Abartı denecek kadar çoktu.Halada öyle ama çoğunu verdim ve artık almıyorum.


Çocuklarınıza nasıl hitap edersiniz?Çocuk yoksa anne babanz size nasıl hitap eder?


Aşkım,Prensesim,Annesinin kuzusu,Kuş bu Kuş :)Minik Kuş :) Miniğim

Sizi anlatan bir resim?

Prensesimizle pekişen Mutlu Ailemiz..

2 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

Allah mutluluğunuzu daim yapsvgiyle yaşayın

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Amin Canım Benim :) Çok Sağolasın