2 Ağustos 2009 Pazar

Vakitler Yetmiyor Mu Artık..

Bu yaz çok dolu geçti benim için..İçerikleri hala eklemeye ve blogumu bir kaç gündür güncellemeye yeni sofralar ve tarifler eklemeye fırsat bulamadım..Hatta fotografları pc me atmaya bile..Bu nedenle gittiii gittii fotograflar..

En sinir bozucusu ise son 3 piknik soframız,güzel manzara fotografları,görümcemin yaptığı pasta ve eşimin hazırladığı harika yemek fotografları sayemde uçtu gitti..

Makinama format attım yanlışlıkla :( Tüm canımm fotograflar gitti..Neyse canımız sağolsun ama bugünkü kokoreç partisini fotografladım..

Eşim nefis kokoreç hazırlar..Tarifini vericem..Bugün piknikte yaptık (Nefis dediğime bakmayın ben yemem ağzıma sürmem asla herkes ortaköydeki meşhur kokoreççilerden bile güzel olmuş dediği için söylüyorum :) )

Az dinleneyim o fotograflarıda kaybetmessem yayınlayacağım inşallah :)

Giden gitti Kalan sağlar bizimdir :)

Bu arada bu hafta stresli bir hafta önümüzdeki hafta sonu sınavım var çok çalışmam lazım hatta 1 hafta kampa girmem lazım ama nerdeeee :) Hiç sanmıyorum bu gezmeyle :)

Yeni yazılar,fotograflar ve tariflerle görüşmek üzere..

Hiç yorum yok: