11 Ocak 2012 Çarşamba

Milföylü Meyvalı Tartoletler



  • Sevgili Komşum Kübra'ya Ait Bir Tarifle Geldim :))
  • Kübra'nın Lezzetlerine şahit olmak için Blogunu Takibe Alabilirsiniz :)

  • MALZEMELER:

  • 6 adet milföy hamuru
  • 1 paket krem şanti
  • 1 su bardağı süt
  • 1adet muz
  • Dondurulmuş çilek (Yazın tazede olabilir)
  • 1 paket dr. oetker tart jöle

Hazırlanışı:

Çilekli Mini Tart Hazırlanışı; Milföy hamularını tart kalıplarına incecik yerleştirin. Çatalla delin. Önceden ısıtılmış 180°C fırında kuruyana kadar, 20-25 dakika pişirin.  Üzerini kremşantiyle ve meyvelerle ( dondurulmuş çilek ve muz)süsleyin meyvelerin üzerinede tart jöleleri üzerindeki tarife göre hazırlayıp ilave edin meyvelerin üzerine.. Afiyet Olsun..

4 yorum:

cafemuss dedi ki...

Ben o ortadaki mini tartoletlere bittim harika görünüyor efendim elinize sağlık :)

durutarifler dedi ki...

Süper tarif. Tam benlik .
Ellerine emeğine sağlık
Sevgiler

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Ne kadar basit eminim çok lezzetlidir. Ellerinize sağlık:D

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

ne kadargüzel görünüyorlar ellerine sağlık kübra hanımın... şimdi oraya gidiyorum segiler:)))