31 Ocak 2012 Salı

Nefis Yalancı Su Böreği




Muhteşem muhteşem muhteşem.. Bu böreği Komşu Sevgili Kübra'da yemiştim..
Aslına bakarsanız daha öncede yapmıştım ama ben bu tarifi daha çok beğendim.
Sizlerede tavsiye ediyorum :))
İşin püf noktalarından biri makarnayı iyice haşlamak :))
Şimdi gelelim tarife..

MALZEMELER:
2 adet Yufka
125 gr. gr tereyağı
250 gr. kelebek makarna,
2 adet yumurta,
1.5 su bardağı süt,
250 gr. beyaz beynir
1 bağ maydanoz
Tuz,
HAZIRLANIŞI:
Makarnayı bol tuzlı suda iyice haşlayıp süzün. Yumurta, süt ve eritilmiş tereyağını çırpıp sos hazırlayın ve sosu makarnaya ekleyerek karıştırın.
( 1 çay bardağı sostan ayırın)
Yağlanmış tepsiye bir yufkayı yayın. Makarnanın yarısını yufkanın üzerine yayın. Ortasına maydanozlu peyniri yerleştirin.
Tekrar kalan makarnayı ekleyin. En üstünü diğer yufka ile kapatın, Yumurta, süt, yağ karışımından üzerine sürüp 200 derece fırına verin. Üzeri Kızarınca dilimleyip servis yapın.
AFİYET OLSUN..

6 yorum:

lezzet sefasi dedi ki...

adi borek olna hersey beni mest ediyor, ellerinize saglikk

Gurme Şirine dedi ki...

su böreğini çoook ama çooook severim çok güzel görünüyor ellerine sağlık :)))

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık güzel görünüyor haftasonu günüm var denicem:)

durutarifler dedi ki...

Kesinlike süper bir tarif
Ellerine emeğine sağlık
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Enfes,ellerinize sağlık. Yapmak farz oldu :)))

Unknown dedi ki...

çok güzel gözüküyor,hemen denemek istiyorum
Ellerinize sağlık..

www.margunundunyasi.blogspot.com