19 Mart 2012 Pazartesi

Hadi Bakalım Pamuk Eller Klavye'ye Desteğinizi Bekliyorum...




Evet Arkadaşlar... Daha öncecedende bahsetmiştim.. Kullanatmarket ürünleriyle güzel sunumlar yapmıştık... Yukarıdaki sunumda bana ait ve yarışma sunumum..
Benim yaptığım sunumlardan bir taneside Gurme Kaşıkta Bıldırcın yumurtalı Ezme idi..
Şimdi bu sunumlar oylamaya açıldı...
Sizden bu sunum yarışmasında desteğinizi oylarınızı bekliyorum...
Tek Yapmanız Gereken ,Facebook Hesabınızdan ,Aşağıdaki linke tıklayıp, 3 Numaralı Resim Bana ait Gurme Kaşıkta Ezme Sunumu seçip oylama yapmanızı rica ediyorum :)))
Hee bitmediiii :)) Eğer 1.olursam bana oy verenler arasında 10 kişiye tam 30 Tl hediye çeki verilecektir...
https://www.facebook.com/KullanAtMarket/app_196280857072321
Uygulamasına Katılın...
3 numaralı seçeneği seçin...
3 - Gurme Kaşıkta Ezme www.tarifrehberi.com/
Oylayın... Kazanan Yarışmacıya oy verenler arasından 10 kişiye Kullanatmarket.com'dan 30 Tl Hediye çeki verilecektir..

Şimdiden Herkese Teşekkürlerrrr :))
Kocaman Sevgiler Hepinizeeeee :))

Oy verilecek Link Sunum.. 3 Numaralı Gurme Kaşıkta Ezme..

1 yorum:

aibarrunk dedi ki...

tamamdir datlumun facesine de girip begenicem :)