17 Mart 2012 Cumartesi

İrmikli Damla Çikolatalı Muffin



Biraz Kıtır Biraz değişik bir kek tarifi ile geldim bu sefer :))
Kek istedi canımız ..
Doğru mutfağa dedim haydi..
Yumurtalar Çırpıldı,Şekerler Sütler Konuldu...
Ama birde bakarım ki evde un yok...
Benim gibi stokcu birinde hemde :))
Eee napıcaz yapmıcaz mı?
Markete gitmeyede üşeniyorum :))
Aklıma hemen Selva'nın İncecik Vanilyalı İrmiği Geldi..
Nerdeyse tamamını irmikli yapacaktım ama cesaret edemedim..
Çaldım Komşu Kapısını 1.5 bardak kadar un rica ettim...
Sonra da bu yumuşak ama içi kıtır nefis kek çıktı ortaya :)))
Fotoğraf Iphone Çekimi  Twitter Hesabımda paylaştım görenler vardır.. İnstagr.am vasıtasıyla görüntü bayağı beğenildi..
Bakalım sizler beğenecekmisiniz?
Tarife Girmeden önce Benim Buradaki linke tıklayarak Twitter hesabımdan takip edebilirsiniz..
Facebook Sayfamada Buradan Katılabilirsiniz..
Şimdiden Herkese iyi hafta sonları dilerim :)
Malzemeler:
3 adet yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 çay bardağı sıvıyağ
2 yemek kaşığı yumuşak margarin
1 su bardağı süt
1 su bardağı Selva Vanilyalı İnce İrmik
1.5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 çay bardağı damla çikolata
50 gr. Beyaz Çikolata parçaları

Hazırlanışı:
Önce şeker ile yumurtalar çırpılır.Ardından yağlar eklenerek çırpılmaya devam edilir.Süt eklenir.
Daha sonra irmik ve un + kabartma tozu karışımı ilave edilerek çırpılır.
Parça beyaz çikolata ve damla çikolatalarda kek harcına ilave edilir ,karıştırılır.
Fırın 170 dereceye ayarlanır.
Muffin Kek Kağıtları Muffin Kalıpları içerisine oturtulur.
Her bi tanesinin içersine 2 yemek kaşığı kek harcından konulur.
Muffin kalıpları fırın tepsisine dizilir ve 25 dk kadar pişirilir.
Soğuduktan sonra çay yada kahve yanına servis edilir.
Afiyet Olsun..



4 yorum:

bir kum tanesi dedi ki...

elinize sağlık çok güzel görünüyor

Mutfak Havlusu dedi ki...

irmiğin böyle lezzetlerdeki kıtır halini bende seviyorum yumuşak dokudan uzaklaştırıyor:-)
ellerinize sağlık

u.aydin dedi ki...

of yaaaa super olmus,ellerine saglik sevgilerle.

aibarrunk dedi ki...

sen beni oldureceksin bak ben diyorum sana :)
Denicem bunu aslinda bugun yaparim diye dusunuyordum ama kendimi yaktim bir guzel hic bisi yapacak halim yok