17 Mart 2012 Cumartesi

Trendyol'da Paşabahçe F&D & Denizli Ürünleri



Bu model sürahiye bayılmış daha önceden Trendyol'dan bu sürahiyi almıştım..
Şuan yine aynı fiyata düşmüş... 32,99 TL Normal Fiyatı: 62,90 TL
Ayrıca likör kadehleri ,bardaklar,kadehler bir sürü güzel cam ürünleri var..
Bakmanızı öneririm..
Şahsen ben bayıldım hepsini alasım var ama dolaplarda koyacak yer yok..




Yaa bu likör kadehlerine ne demeli...
Bunlarıda bugün Aldım bayıldım bayıldım..
Daha öncede rastlamış alamamıştım..
Bi dahada başka yerde aynı modelleri bulamadım,alamadım tabii..
Ama bu sefer kaçırmayayım dedim... Hemen aldım..
Kahvenin yanına bu kadehlerle su yada likör servisi yapmak hoş olsa gerek..
Likör kadehi koleksiyonuma bir takım daha ekledim yani :))  Sizde Trendyol üyesiyseniz nice güzel ürünler var kaçırmayın...
Yok Üye değil davetiyeniz yok ise buradaki Linkten üye olabilirsiniz..
Buarada Trendyol'a güvenilir alışverişleri ve müşteri memnuniyetine önem verdikleri için teşekkür ederim..

Hepinize süper hafta sonları ,bol kazanç ve güzel alışverişler diyorum :))
Trendyol'a Katılmak İçin Buradan Üye olabilirsiniz..


1 yorum:

cerenim.com dedi ki...

çok seviyorum paşabahçe ürünlerini