23 Mart 2012 Cuma

''Ya Sonra'' 'dan Sonra '' Evim Sensin '' Sinema Filmi


Bilenler bilir,Sinema filmlerine düşkünlüğümü... Özellikle Son yıllarda Türk Sineması ilerlemişken ve harika filmler yapılıyorken,yabancı sinema filmlerine gitmez oldum..
Tercihim çoğunlukla Türk Filmleri..
Son zamanlarda En çok beğendiğim ,Aşk,Aile,Romantik biraz Dram filmlerinin arasında Özcan Deniz'in Yazdığı, Yönettiği ve Deniz Çakır ile Birlikte Oynadığı Film '' Ya Sonra '' Filmi beni en çok etkileyenler arasında...


Hani seni alır götürür öyle bişey işte... Kimilerine Göre Aşk Kimilerine Göre Aile Filmi...
Aile Filmi Diyorum çünkü Özellikle Evli Çiftler için İdeal bir film.. Yada Gönülden Evli Çiftler İçin...



Velhasıl Ya Sonra sinema filminden sonra Özcan Deniz '' Evim Sensin '' Adlı Sinema Filmini Yazıp,Yönetmiş..
Bu seferde Fahriye Evcen ile Kamera Karşısına geçmiş..

Filmin Konusu tam bilinmesede etkileyici bir aşk hikayesi olduğu belli.. İskender Leyla'yı Sever..
Filmin Müziklerini Yıldıray Gürgen yapmış ,çok güzel olduğu konuşulanlar arasında..

Helede Filmin Teaser Fragman'ında Fahriye Evcen'in Söylediği Parça Yüreklere dokunuyor...

Şimdiden ben filmi merakla bekliyorum.. Film Ne zaman gösterime girer belli değil ama çok yakında..

Belki Mayıs ayında belki Yeni Sezonda..

Şu bir gerçek ki Özcan Deniz bu sefer'de harika bir iş çıkarmış belli..

Rolü Terzi gibi Fahriye Evcen'in üzerine diktim, dediğini okudum..

Sanırım Merakla beklemekten başka çare yok..

Film gösterime girdikten sonra'da ilk fırsatta sizlerle yorumlarımı film hakkında izlenim ve düşüncelerimi paylaşacağım :)

Şimdi Sizi filmin Dokunaklı Teaser Fragmanı İle başbaşa bırakıyorum...

Fahriye Evcen - Sen Yarim İdun







2 yorum:

Syhn dedi ki...

bu ikisi beraber hala demek. afişte hoş..
ama ben ya sonrayı izlemediğim gibi bunu da izlemez miyim acaba :)

Fashion Mini dedi ki...

bende sabırsızlıkla bekliyorum bu filmi..