30 Ekim 2010 Cumartesi

Anka-Yansımalar Mutfak Cini Konuğumdu..

Sevgili Anka Yansımalar ve Mutfakcini Bloglarının Sahibesi Canım Arkadaşım Dün Bendeydi..
Yeni Evime Hayırlı olsuna geldi.
Kendisi yağmur çamur  fırtına dinlemedi Sağolsun geldi :)
Gerçi  Beylikdüzüne 10 dk'lık mesafede otursana trafik onu bayağı zorladı hava şartları nedeniyle :)
Çok güzel bir gün geçirdik canım arkadaşımla.Bol bol fotograf çektik :) Yemek Yedik En son Kahvemizi İçip güzel bir kahve falı baktı bana :)

Birde gelirken ev hediyesi olarak bana çok güzel bir Porselen Demlik'li Çaydanlık Takımı getirmiş..
Hediyesini çok beğendim,Çok mutlu oldum :) Teşekkürler Canım Arkadaşım.. Çaydanlık Takımları serime bir takım daha eklendi :))) Çok Şık :) Çok Merci Tekrardan :))

Bitmedi birde Kızımın odası harika bir sürpriz yapıyor :) Ahşap Boyama pembe Taşlı El Yapımı bir Tuvalet Aynası..Fotografını çekip yayınlayacağım inşallah ama önce yapımının bitmesini beklemeniz gerek..Kızımla konuşup neyin nasıl ne renk nelerle yapılacağına  karar verdiler :) Kızım Ablasını çok sevdi öpüp öpüp durdular birbirlerini :) Oyun odasında kale bile yaptılar :)

Ve güzel bir günün daha sonuna geldi..Artık bende ebrulime çok yakın olduğum için inş.Sık sık görüşücez :)

Evett menümüzde neler vardı..
Ebrulim bişey hazırlama bişey istemiyorum yemiyorum dedi.Bende çok abartıya kaçmadan birşeyler hazırladım ikimize..Dayanamadım Yine..

Menümüzdekiler:

Çikolatalı Cevizli Limonlu Kek
Peynirli Milföy
Su Böreği
Beypazarı Kurusu
Amerikan Salatası
Zeytinyağlı Biber Dolması
Zeytinyağlı Yaprak Sarması
Tatlı Olarakda ZERDE

Ve günümüzü çay ve kahve sohbetlerimizle sonlandırdık..
Tekrar nazik ziyaretin için Teşekkür Ederim Canım arkadaşım :)

9 yorum:

nesrin dedi ki...

Ne güzel böyle arkadas ortamlari. Yeni evinizde güle güle oturun, sevgiler...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

maşallah iyiki birşey yapma demiş ebruli sana:))
ebruli çok tatlı birisi bayılırım kendisine..ne mutlu onunla yakında oturuyorsun ..
kıskandım doğrusu ..:))

sevgiler

mutfakcini dedi ki...

Mehtap'cım zaman nasıl geçti anlamadım :)Teşekkür ederim güler yüzün ve mükemmel ev sahiplğin için.Ecrin'i öpüyorum kocamann :)
Neşe'ciğime de cevap vermesem olmaz :)) Sorma yapma dedim,ama döktürmüş Mehtap :) Kareye girmeyenler de vardı :)Canım teşekkür ederim.Sen de çok tatlısın.Keşke yakın olsaydın sen de.

YeMeK vAkTi dedi ki...

harika bir gün olmuş çok kıskandım

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
öncelikle evinde hayırlı günlerde oturmak nasip olsun inşallah.
Hediyelerin çok şık. En iyi günlerde kullan.
Sevgiyle kal.

Cafe Pepela dedi ki...

Maşallah dostluğunuz daim olsun ne kadar güzel :)
Kalbi sevgi ve selamlarımla

Mia Wallace dedi ki...

Şu menü varya beni benden aldı !

ugurbocegi1 dedi ki...

slm arkadasim sana hayirli aksamlar dilerim yeni evinde güle güle otur
sevgilerimle
leyla

Nilgün Komar dedi ki...

güzel evinde güzel günlerin çok olsun canım benim... muckkkk