17 Ekim 2010 Pazar

Yeni Ev & İlk Sofra

Geçtiğimiz hafta artık ev yerleşmesinden sıkılıp annemlere kalmaya gittik.. Beş gün 
gibi bir zaman kaldık..
Dönüşte sağolsun Babam ve Annem getirdi bizi evimize..Evde işlerimizde vardı Yeni gelen perdeler takılacak bazı düzenlemeler yapılacak eksikler halledilecekti.Neyse Evimize Vardık..
Tabii yol yorgunuyuz kaç gündür evde yokuz ve evde yemek yok :)
Acil durum planına geçtik hemen :)
Ben alalacele ilk soframı kurdum.Çok fazla özenmeye vaktim yoktu,Herkes aç bekliyordu :)
Annemde 1 saat içerisinde yemekleri yaptı..
Kremalı Sebze Çorbası
Domatesli Biftek Kızartması
Şehriyeli Pilav
Salata
Tatlı konusunuda sağolsun Kerime abla ( Komşum ) Yol yorgunuyuz diye çay yanına enfes bir tatlı yapıp getirdi ( tarifi gelecek) 
Birde gelirken Ülker'in Toptan Mağazasından geçerken uğramış Dondurmalı Pasta Almıştık.Buda ek olarak sundum.
İşte bu kadar :)
Böylece 1 saat gibi kısa zamanda nefis bir sofra hazırlamış olduk.
Hani olur ya ani misafirleriniz gelirse güzel bir çözüm :) Ve Hafif bir menü..
Kerime Ablanın Nefis Kek'inin Tarifide Gelicek.. Kolay ama çok lezzetli :)
Bekleyin :)

4 yorum:

Bayram Kombesi dedi ki...

Ooohhh, hepinizin ellerine saglik ve afiyet olsun. yeni evin hayirli ugurlu bol sofrali olsun:)

İnci Yemek dedi ki...

Meloşum yeni evinde bereketli sofraların olsun inşallah canım.
Dar zamanda maşallah bir dolu menü hazırlamışsın ellerine sağlık, yiyenlere afiyet olsun tatlım.
en kısa zaman da görüşmek ümidiyle çok özledim seni:)öptüm canım..

YeMeK vAkTi dedi ki...

Meloşum Allah ağız tadıyla oturmayı nasip etsin.Çok güzel günler görün yeni evinizde:)

mine dedi ki...

daha ne olsun güle güle sevgiyle mutlulukla oturun