5 Ekim 2010 Salı

Kars Böreği,Mafiş,Puf Böreği



Evettt bugünkü tarifim Sevgili Kübracım ve Duygucumdan..
Çok marifetli komşularım var Oturduğum sitede..Yeni tanıştık Sevilaycım Sayesinde :) Hem güzeller hemde meziyetliler..
Kendileri birde bloglandılar :) Sizlerle enfes tariflerini paylaşacaklar..
Bloglarını açalı bir kaç gün olmasına rağmen aşamalı aşamalı tarifleri şimdiden yığmışlar bile..
Bravooo diyorum :) Mutlaka Duygu ve Kübra Arkadaşlarımın Bloglarını ziyaret edin ve izlemeye alın..Kimbilir daha neler yapacaklar ve ekliyecekler bu hızla :) Sürprizlerini bekleyin...
Benden söylemesi çok lezzetli pastalar kurabiyelerde var listelerinde ilerleyen günlerde siparişleriyle tüm lezzetlerini sizlerle paylaşabilirler..Sitelerine Girmek için Buradan TIK TIK  :)

BU TARİFİN DİĞER AŞAMALI FOTOGRAFLARINI GÖRMEK İSTİYORSANIZ BUYRUN BURADAN TIK TIK



Malzemeler:

2 su bardağı su
Yarım paket yaş maya
5 su bardağı un
Tuz

İç malzeme:

Patates 
Tuz
Karabiber
Kırmızı biber


Kızartmak için:
Yonca Ayçiçek Yağı
Yapılışı:



Suyun içerisinde maya eritilir,un eklenir üzerine tuzu ilave edilerek yumuşak bir hamur elde edilir.yoğurduğumuz hamurun ağzı kapatılarak 20 dak bekletilr ve daha sonra ufak bezeler alınarak açılır içi konulup kızgın yağda kızartılır.AFİYET OLSUN


http://lezzetlielleristasyonu.blogspot.com/2010/10/puf-boregimafis-kars-yoresinin.html

3 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

Süper görünüyor ya resmen acıktım!

İnci Yemek dedi ki...

Meloşum çok özledim seni canımın içi:)yeni evine alışmış olmana sevindim canım.Ama bizi de ihmal etme lütfen:)arkadaşlarının blogları hayırlı olsun izlemeye aldım onları.çok öpüyorum canım.

Zehra Gürgen dedi ki...

Elelrine sağlık canım, yenibloger arkadaşlarada hoş geldiniz diyorum :)