27 Ekim 2010 Çarşamba

Cevizli Sütlü ve Bitter Çikolata ( CKLT Çikolata Yapımı )



Merhabalar;
Dünden beri 5 post girdim :) Geçen haftanın yazılmamışlıklarının acısını çıkarıyorum :)
Eşim İki gün kendine izin ilan etti..Bende fırsat bulupişlerden  postlarımı hazırladım.
Geçtiğimiz günlerde yine mutfağa girdim..Ne yapsam ne yapsam en iyisi çikolata yapsam dedim..
Ve enfes çikolatalar hazırladım..
Bundan sonra kendi çikolatamı kendim imal edeceğim :)) galiba :)
Değişik Tatlar ve sunumlarda..
Bu seferki çikolatamı sütlü ve bitter çikolatalı fakat içerisinde ceviz olarak yaptım.
Cevizli Çikolata inanılmaz lezzetli oluyormuş meğersem :)) Mutlaka öneririm Sizlere..
Önümüz bayram bu çikolatalarla lezzetli sunumlarda çikolatalar hazırlayabilirsiniz..
Her zamanki gibi çikolata yapımında Türkiyenin En Büyük Çikolata Fabrikası Cklt Marka Çikolata Kullandım.
Kullanınca zaten sizde ne kadar lezzetli ve özel çikolatalara sahip olduğunuzu anlayacaksınız..
Tabii hazır sunumlarıda var değişik lezzet ve farklı şekillerde..


Geçelim Tarifimize :)


Malzemeler: ( 24 Tane Çikolata İçin )


150 gr.Cklt Bitter Kuvertur Çikolata
150 gr.Cklt Sütlü Beyaz Kuvertur Çikolata
100 gr.Ceviz İçi


Hazırlanışı:


CKLT Beyaz kuvertur ve bitter kuvertur çikolatamız ayrı ayrı kaplara konulur ve benmari usulu eritilir.İyice homojen kıvama gelen pütürsüz çikolatalarımız alınır.


Çikolata kalıplarının yarısına gelecek şekilde erimiş bitter kuvertur çikolatalar paylaştırılır.Daha sonra ortalarına    
ceviz içinden bir parça konulur.Üzerine diğer erimiş olan beyaz kuvertur çikolatan konulur.Tüm kalıplara paylaştırılarak cevizlerin üzeri çikolata ile kaplanır.Çikolatalarımız soğumaya bırakılır.Daha sonra buzdolabına alınır.2-3 saat iyice soğuduktan sonra servis tabağına alınarak servis edilebilir.Afiyet Olsun..


Türkiyenin en büyük çikolata mağazası www.cikolatasepeti.com 

11 yorum:

Bayram Kombesi dedi ki...

ellerine saglik, bayram hazirliklarina simdiden basladin yani.

Bulbulunyeri dedi ki...

Of,of bu görüntüye can mı dayanır? Ekrana yapıştım. Nefis görünüyor.
Ellerine sağlık.
Sevgiyle kal.

Nilgün Komar dedi ki...

nefis görünüyorlar!!!

casminella dedi ki...

Ellerine sağlık, çok güzel görünüyor...

Doyumluk.... dedi ki...

Çok süper olmuşlar.eline sağlık.

Yeşim dedi ki...

tam benlik :)
ellerine sağlık canım

Canan Demirbağ dedi ki...

Harika gözüküyor,ellerinize sağlık..

Zehra Gürgen dedi ki...

ama akşam akşam insan fena oluyor. çikolata istiyor canım..

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

Bayram çikolataların hazırlanmış,ellerine sağlık...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım, bildikten sonra elbet kendin yapacaksın. Dışarıdan bi dolu paraya aldığının farkı ne? Nefis görünüyorlar. Sevgiler..

mintinin dünyası dedi ki...

arkadaşım ellerine sağlık.oldukça lezzetli görünüyor.sevgiler arkadaşıma