15 Ekim 2010 Cuma

CKLT Çikolatalı Nescafe



Gerçek bir çay kaşığı formunda yemelik sütlü çikolata.. İsterseniz bitter'ide var..
Cikolatasepeti.com 'dan aldığım bu ürün benim vazgeçilmezlerimden olacak anlaşıldı..


Hem çok lezzetli hemde çok şık bir görünüm kazandırıyor içeceklerimize..
İster benim gibi kahveyle yoğun çikolata tadını alarak ister çay ile deneyin.. İnanın çok memnun kalacaksınız..


Önce Kahve Fincanıma 1 tatlı kaşığı Nescafe Greenblend koyuyoruz.. Arzuya göre 1 yada 2 adet kesme şeker ekliyoruz ve sıcak suyu ilave ediyoruz..
Yalnız bunuda Nescafe etkinliğinde öğrendim kaynar su değil buharı çıkmış sıcak su ilave ediyoruz.Aksi taktirde kahvemiz yanıyor ve tadı değişiyor..
Daha sonra Cklt kaşık çikolatayı içine yada yanına koyarak servis ediyoruz..


Kahvenin önceki ve kaşık çikolatadan sonraki hali var fotograflarda..


Mutlaka deneyin eğer sizde benim gibi çikolatalı içecek ve çikolata severlerdenseniz bu gerçek çikolata lezzetli kahveye bayılacaksınız..


Afiyet olsun :)


Bu ürünü bu linkten bulabilir ve temin edebilirsiniz..


Türkiyenin en büyük çikolata marketi cikolatasepeti.com..


http://www.cikolatasepeti.com/

4 yorum:

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

bu cikolata kasiklar bizim evde hic eksik olmaz
hatta gecen gun indirim olmus kac paket almistim :)
genelde misafirlerime kahve yaparken yanina koyarim ister yesinler ister karistirsinlar :)
ve turkiyeye gittigim zaman normal cikolata yerine bunlardan alip goturuyorum verdiklerim daha bi seviniyor :)
sende gule gule ye yada kullan canim :)

lezzet sarayı dedi ki...

çok hoşmuş...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Biz kadınlar çikolatalı lezzetlerden neden hiç uzak duramıyoruz? Offf of..Paylaşımın için sağol..

aysema dedi ki...

Çok nefis görünüyor. Fincanların aynısından bende de var, pek bi tanıdık geldi.
Bu arada blogumda bir anket düzenledim, katılırsanız sevinirim.