7 Ekim 2010 Perşembe

Yalancı Kestane Şekeri Yapımı (Kuru Fasulyeden Kestane Şekeri)

Evet yine sizlere arkadaşlarım komşum Kübra ve Duygunun hazırladığı NEFİS bir tarifi paylaşıyorum..Kuru Fasulyeden Kestane Şekeri Yapımı..
Ellerinize Sağlık Diyorum..Çok beğenilen bu lezzeti mutlaka denemelisiniz..
Tarifin Detaylarına bakmak için buradan Tık Tık

Kübra Ve Duygunun bloglarını izlemeye almak ve yeni lezzet ve sürprizlerini keşfetmek için mutlaka bloglarını ziyaret edip izlemeye alın derim :)

http://lezzetlielleristasyonu.blogspot.com/


MALZEMELER:

1 su bardağı kuru fasulye


50gr margarin


3 yumurta


1 su bardağı şeker


Kabartma tozu,vanilya


200 gr. CKLT Bitter Kuvertur çikolata


YAPILIŞI:


Fasulyeleri haşlıyoruz ve püre haline getiriyoruz.başka bir tarafta yumurtalar ve şekeri çırpıyoruz.fasülyelere margarini ve çırptığımız yumurtaları kabartma tozu ve vanilyayı ekleyip karıştırıyoruz orta boy borcamda 150C 1 saat pişiriyoruz.ılınınca parçalar kopararak toplar elde ediyoruzve daha sonra çikolataya buluyarak servis yapıyoruz. Afiyet Olsun..


Türkiyenin en büyük çikolata mağazası www.cikolatasepeti.com uğramadan geçmeyin..

2 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

Çokk uzun yıllar evvel pek dadanmıştım ben bu tarife...Ellerine sağlık mehtapçım

umutluhayat dedi ki...

evet çok gü<el oluyor geçen hafta bende yayınlamıştım.ellerinize sağlık