18 Ekim 2010 Pazartesi

Hafta Sonu Sofrası


Dün Minik Kızım Dedesini Aradı.. Dedecim seni çok özledim Anneannemide al gel..
Çocuk işte Yeni görmesine rağmen hala uzakta oturmaya alışamadı..
Annemler kızıma dayanamadı,Gelicez ama dışarda yiyeceğiz bişey yapma dediler..
Bende çay yanına bişeyler yapayım dedim..
Gelirken Eşimide Avm'den alıp geleceklerdi..
Neyse Gelirlerken Bursa İskender'e gidiyolarmış eşim izin vermemiş.
Demiş size tavuk sote yapacağım :) Bi şekilde ikna etmiş :)
Annemlerde Hemen yol üzerindeki Şalvarlı Ete Uğrayıp bişeyler almışlar bol bol :) Anne yüreği hep böyle gelirken elleri kolları dolu gelir..Sanki kızı torunu damadı uzakta aç kalırlar aman aman :)
Anne Baba Gibisi Yok.. Hep Böyleler ..Allah varlıklarını eksik etmesin.. Çok ince düşünceliler.. Buraya bile taşıyorlar..
Hatta bazen bana gelince kızıyor..
Aaaa bak görüyormusun kızım bu meyvalar kavunlar sebzeler hala duruyor siz bişi yemiyormusunuz:)
Anne bak getirme diyorum ziyan oluyor ben yersem alırım yok dolduruyor :)
Torununuda unutmamış yine gelirken Ülker'in fabrikasına uğramış keklerini çikolatalarını meyvasularını balığını almış :)
Ahh ince düşünceli Annem & Babam..
Geldilermide hiç oturmazlar hep evimde eksik varmı yapılcak bi şey varmı kızkardeşimle takip ederler :) Hallederler Sağolsun :)Diyorum ya anne gibisi yoo yokkk...
Babamıda es geçmeyeyim tabii babam gibi bir adam daha yok benim için...Benim Kahramanım..
Annem Baştacım...
Kızkardeşim Kardeşlerim Onlarda Öyle.. Kıskançlıkları yoktur hiç.. Niye ablama yaptınız ettiniz v.s
Bazı kardeşler maalesef duyuyorum rakip gibi görüyorlar birbirlerini..Çok şükür Kardeşlerimdende memnunum..
Kızkardeşim Her gelmesinde mutlaka bir şeylerle uğraşıyor süsü püsü sever evi süsler kızımın odasıyla uğraşır elbiseleriyle :))
Geldiklerinde oturun desemde hiç misafir gibi oturmayı bilmezler ..
Ben annemler gelmeden pratik birşeyler hazırladım..Kızkardeşimde Beylikdüzünde oturan bir arkadaşını almışlar Sevgili Selin'ide getirmişler.. Çok tatlı bir kız..Dün akşam oda bize misafir oldu..Kızkardeşimle Birlikte Selin yukarıdaki sofrayı kurdular..
Bitmedi...
Zor bişey değil 1 saat içinde yine pratik bir menü hazırladım.. Hem Doyurucu Hem Hafif..
Sevgili Kerime abla ( Komşum) Sağolsun Yine Annem Ve Babamı Çok sevdiği için eski komşular onlarda yine güzel bir kek yapıp getirdi..Bu sefer Çikolata Kaplı :)

Neyse Hepsinden Allah Razı olsun Diyorum.. Hepiniz İyiki Varsınız Diyorum ve Pratik Menümü Yazmaya Başlıyorum..
Hani son anda karar verilmiş bir misafir geliyorsa vakitte yoksa :) Kolay menü.. Kormayın Misafirden :))

Menü:

Knorr Yöresel Hanımağa Çorbası ( Knorr Teşekkürler )
Pirinç Pilavı
Domatesli biberli Tavuk Sote ( Eşimin Eline Sağlık Herkesden 10 puan aldı :) )
Karışık Salata & Turşu
Peynirli Milföy
Çikolatalı Islak Kek
Çikolata Kremalı Kek
Ülker Dondurmalı Yaş Pasta
Meyva ve İçecekler

Gelecek Post : Kerime Ablanın Çikolata Kremalı Keki:)

8 yorum:

Bayram Kombesi dedi ki...

Can baska oluyor iste. Ilerde bizde boyle olacagiz sanirim.

Unknown dedi ki...

Ana gibi yar olmaz,diye boşuna denilmemiş..Hayatta insanı anne babası kadar düşünen kimsecikler olmuyor..Hele torun,o bambaşka bişey sanırım..Hiç kıyılamıyor torunlara..Ne kadar güzel bir duygu alışverişi bu..Rabbim sevdiklerimizden ayırmasın..Güzel sofralar etrafında mutlu paylaşımlar diliyorum her daim..sevgiler..

Rakunt ideas dedi ki...

Ah canım Allah uzun ömürler versin hep öyleler.Başımızdan eksik olmasınlar.Bbacığım nurlar içinde yatsın markete gider sanki dolaplar boşmuş gibi dolduru gelirdi.:(

Yeni evin hayırlı olsun inşallah huzurlu mutlu zamanalr geçirirsiniz güzelim.

Adsız dedi ki...

selam canim sana hayirli ve bol bereketli bir hafta diliyorum
cok güzel olmus sofran ellerine saglik
sevgilerimle

Damak Tadı dedi ki...

Canım özledim seni..Yeni evin hayırlı uğurlu olsun..Mutlulukla,sağlıkla oturun evinizde..


İnşallah bir gün hayırlı olsuna gelmek istiyorum canım..Veya sana gelenler olursa bana da haberler versinler bi zahmet..Buradan duyurmuş oldum..))



Öpüyorum canım benim..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Ahh Gül ablam bende özledim seni..

Gel beklerim kimseyi bekleme sen canın ne zaman isterse gel..

Gönüllerde gelecekti yada ayarlayın gelin

en iyisi ben bi blog günü yapayım beklerim

Tuğbam sağolasın cnm senide beklerim

Ordanburdanhayattan dedi ki...

dedigin cok dogru, benim de annem aynen anlattıgın gibi. Allah eksikliklerini göstermesin

mine dedi ki...

ah ana babaların yerini ne tutabilir her daim böyle sevgi dolu sofralarda birlikte olmanız dileğiyle...