13 Şubat 2012 Pazartesi

Elmalı Sandeviç



Günlerden Bir akşam vakti..
Günlerden Pazartesi..
Yer Gök Aşk Dizi Saatim Yaklaşıyor..
Canım Tatlı istiyor ama zaman kısıtlı..
Hiç tarif bakmaya vakitte yok..
Girdim mutfağa kendimce hazırladım elmalı sandeviçlerimi...
Farklı olsun istediğim modeli.. Sandeviç şeklinde hazırladım..
Çocuklarında çok hoşuna gidiyor bu şekilde yemek benden söylemesi :))
İşte Elmalı Sandeviç'imizin Tarifi..
Hamur Malzemeleri:
1 adet yumurta
100 gr.Becel Margarin
1 çay bardağı Ayçiçek yağı
1 su bardağından 1 parmak eksik pudra şekeri
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Alabildiği kadar un (3.5 su bardağı kadar )
İç Malzemesi:
4 adet Elma Rendesi
1 çay bardağı toz şeker
1 tatlı kaşığı tarçın
Üzeri İçin:
Pudra Şekeri

Hazırlanışı:
Hamur malzemeleri sırasıyla koyularak kulak memesi kıvamında ele yapışmayan bir hamur elde edilir.
Diğer yandan rendelenmiş elmalar toz şeker ile birlikte şeker eriyene kadar pişirilir.Tarçın eklenir.Karıştırılır.Soğumaya bırakılır.
Daha sonra dinlenmiş olan hamur merdane yardımıyla 0.5 cm (yarım santim ) kalınlığında açılır.
Bir bardak yardımıyla hamurdan yuvarlaklar kesilir.
Yağlı kağıt serili tepsiye yuvarlakların yarısı dizilir.Ortasına bolca elmalı harçtan konulur.Üzeri diğer yarısı olan yuvarlak hamur parçalarıyla bastırılarak kapatılır.
Önceden ısıtılmış 170 derece fırında hafif pembeleşene kadar pişirilir.
Fırından çıkardıktan hemen sonra üzerine pudra şekeri serpilir.Soğuyunca servis tabağına alınır ve servis edilir..
Afiyet Olsun..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Elmalı yapılan tatlıların çok güzel bır yorumu olmuş.Ellerine saglık.

Unknown dedi ki...

Bir tabak bende istiyorum!!!!