6 Şubat 2012 Pazartesi

Saçaklı Külah Milföyler


Canımın Kankişim'in Yine Nefis Bir Tarifi İle Geldim..
Ara Sıra gün içerisine kendi tariflerimi serpiştiriyorum ama Funda'cımın bloguylada tanışmanızı istiyorum...
O bir Anne.. O Bir Öğretmen.. O Bir Pastacı.. O bir Hukukcu.. O bir bir bir :))) Blogger Funda..




Malzemeler:

5 yaprak milföy,
hazır kornet 10 tane (KOSKA)
125 gr beyaz peynir
Maydanoz
Üzeri İçin:
1 yumurta sarısını az sıvıyağla karıştırıyoruz.
Yapılışı:
Milföyleri tezgaha yayıp un ve merdane yarbımıyla dikdörtgen şeklinde açıyoruz.1 yaprak milföyü uzunlamasına bıçak yardımıyla 4 şerit şeklinde kesiyoruz.Bir korneti sarmak için 2 şerit yetiyor.Korneti kaplayacak şekilde sarıyoruz.Yağlı kağıt sarılmış tepsiye diziyoruz.Üzerine yumurta sarısı sürüp önceden ısıtılmış 180 derece fırında pişiriyoruz.Soğuduktan sonra kaşık yardımıyla külahların ağzına beyaz peynir sürüp maydanoza buluyoruz.
Afiyet olsun.

5 yorum:

özlem dedi ki...

ellerine sağlık. 1 külah aldım çayımın yanına.

lezzettabağı dedi ki...

Canım merhabalar, güzel bir hafta olsun.. külahta bir çok tarif görüyorum bloglarda ve çokda hoş oluyor görüntü itibariyle..elinize sağlık bu da onlarad birisi. külah kalıplarını temin eder etmez deneyeceğim .. sevgiyle kal.

lezzet sefasi dedi ki...

birben yapamadimsu kulahlardan ellerinize saglik

Unknown dedi ki...

bende hic yapmadim su külkahlardan :-))

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

değişik külah tarifi çok şık ellerinize sağlık sevgiler:)