17 Aralık 2011 Cumartesi

Carte D'or Fondan

carte dor fondan

Geçtiğimiz Kurban Bayramı Arefesi Carte D'or Sıcak Serisi Ürünlerinden Oluşan Muhteşem Bir Paket Geldi Carte D'or'dan.. Bayram Sürprizi Oldu biz ev ahalisine :)) Üstelik henüz sıcak serisini denemeye fırsatımda olmamıştı :))

İlk Olarak Carte D'or Fondan Noir İntense Serisiyle Baştan Çıkmak İstedim :)))

Başladım yapmaya.. Ben değişiklik olsun diye tart kalıbında yaptım.. Muhteşem Oldu...

Lezzetine gelince Yoğun Bitter Çikolata tadında.. Yoğun çikolata severler için harika bir alternatif.. Mutlaka deneyin diyorum bayılacaksınız :))) Biz o kadar meraklandık ki apar topar fotoğrafını çektim ve tükettim :))) Tabii Yanında Carte Dor Dondurma Eşliğinde :)))

İçerisindeki malzemelere gelince sadece 150 gr. margarin ve 4 yumurta yeterli :))) Gerisi Carte Dor Fondan'dan :)) Yapımı ise çok kolay :))) Yapım aşaması için yardım almak istiyorsanız Bu video'dan yapımını izleyebilirsiniz :))

Şimdiden alacaklara ve deneyeceklere afiyet olsun diyorum..

Carte d’Or’un cömert tatlılarına kim hayır diyebilir ki? Peki ya çikolatanın o eşsiz tadına? Yoğun siyah çikolatalı fondan, sizi eşsiz bir lezzet yolculuğa davet ediyor. Carte d’Or Çikolatalı Fondan’ın her parçasında siyah çikolatanın tadını hissedeceksiniz.

1 yorum:

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Valla acayip iştah açıcı duruyor, yanında vanilyalı dondurmayla muhteşem olur sanırım. Ellerinize sağlık:D