14 Aralık 2011 Çarşamba

Kavala Kurabiyesi



Merhabalar;

Yine Sevgili Arkadaşım Funda'ya Ait Bir Tarif Daha...Funda'yı Muhakkak Takibe Alın.. Müthiş güzel tarifleri var ve paylaşmayada devam ediyor..

MALZEMELER:
1 su bardağı sıvı yağ
1/2 su bardağı pudra şekeri
1/2 su bardağı çekilmiş badem(kavrulmamış,kabukları soyulmuş)
1/2 paket kabartma tozu
Alabildiği kadar un.
YAPILIŞI:
Tüm malzemeler karıştırılıp yumuşak bir hamur kıvamı alana dek yoğrulur.Daha sonra hamura bademler eklenir ve hamura karıştırılır.Yağlı kağıt serilmiş tepsiye ay şekli verilerek dizilir.Önceden ısıtılmış 150 derece fırında 30 dakika pişirilir.Fırından çıkan kurabiyeler pudra şekerine bulanır.Afiyet olsun..

kavala kurabiyesi

5 yorum:

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşım öpüldün

Unknown dedi ki...

çok merak ettigim bir tarif aslında ama deneyemedim bir türlü.ellerine saglık.

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Ahhh ben bunu deli dehşet severim, Kırklareli civarlarında çok yapılır ve taze taze mis gibi olur. Ellerinize sağlık sizinde :)

Doyumluk.... dedi ki...

Bende bir kere denemiştim.Güzel bir kurabiye..eline koluna sağlık.

durutarifler dedi ki...

Ben bu kurabiyeye bayılıyorum ama hiç yapmadım.
Ellerine sağlık
Sevgiler