19 Nisan 2010 Pazartesi

5 Alışveriş - 2 Markafoni 1 Limango 1 Trendyol 5.side Yolda :)


Geçtiğimiz günlerde markafoni,limango ve trendyoldan yeni alışverişlerimi yaptım..

Markafoni Mutfak Eşyaları aldım..

Yukarıdaki Fotografta Casa Guli Koleksiyonu Bir Çay Saati Servis Tabakları v.s Birşeyler aldım.

Daha Sonra Cemile Cuisine'den Gümüş Tepsili Porselen Kahvaltı Servis Seti

Ve Pasta ekmek Bıçağı ile Peynir Bıcağı..

Güzel güzel kutusunda duruyorlar şimdilik kurulmayı bekliyorlar :) Fotograflarını tam yayınlamadım sürpriz kaçmasın ne zaman kullanırım o zaman görürsünüz :)

Aşağıdaki Pakette Limango'dan Yaza özel bir kıyafet ve Trendyol'dan eşime Adidas Şapka Aldım..

Ve En Sonuncu Kızıma Venice'den Kıyafetler aldım bugün markafoniden bol bol :) Maalesef biraz geç kaldım ürün seçmekte ama olsun :)

Eğer Sizde ünlü markalara indirimli sahip olmak istiyorsanız ve sadece davetiye yolu ile üye olunup alışveriş yapılan bu hakka sahip olmak istiyorsanız buyrun davetiyeler :))



MARKAFONİ DAVETİYESİ İÇİN TIKLAYIN


TRENDYOL DAVETİYESİ İÇİN TIKLAYIN

8 yorum:

mutfakcini dedi ki...

Cemile Cuisine ben oluyorum dermişim :)ah keşkeee :) güle güle kullan canım.markafoniye bayılıyorum ben de.limangoya da tabii :) sevgiler canım.

Pınar Günay dedi ki...

güle güle kullan. Ben de artık neredeyse her şeyi markafoni'den alıyorum. Çok da memnunum. Limango'yu denemedim daha, hemen bir bakalım:)

Yazar Çizer dedi ki...

Ben de Casa Guli'nin kırmızı desenli olanlarından aldım. Çay tabakları ve poşetliklerinden. Ve anında da pasta seti almadığıma pişman oldum. Güle güle kullanın.

superisi dedi ki...

Hepsini gülel güle kullan. Davetiyemi aldım. İzleyicim olursan sevinirim

Unknown dedi ki...

Canım hepsi çok şık iyi günlerde kullan sevgiler...

Çağla Yılmaz Bayar dedi ki...

Sevgili Hümeyra,
Şık cicilerini güle güle kullan;)Fazla 1 kiloya gelince,Teyzemin cheescake'i ile bile gider o sen canını sıkma;)Yeşil çay,bol su ve düzenli yürüyüş eminim 1 degil 1,5 u alır götürür.Değerli yorumun için teşekkür ederim.
Çağla

Çağla Yılmaz Bayar dedi ki...

Sevgili Hümeyra,
Şık cicilerini güle güle kullan;)Fazla 1 kiloya gelince,Teyzemin cheescake'i ile bile gider o sen canını sıkma;)Yeşil çay,bol su ve düzenli yürüyüş eminim 1 degil 1,5 u alır götürür.Değerli yorumun için teşekkür ederim.
Çağla

humeyra dedi ki...

Tam buraya "siz de mi benim gibi alışveriş çılgınlarındansınız" yazacaktım ki adınız da Hümeyra imiş :)
Her gün bu siteleri şöyle bir dolaşmadan olmuyor :)