12 Nisan 2010 Pazartesi

Badem Aromalı Tarçınlı Kek

Anneciğim geçenlerde bir toplantısı vardı..Kendisi Konferans Salonu'da Sunucu ve Organizatör idi..
Banada o gün için birşeyler yapmamı söyledi.Bende gece vakti pratik hemen yaptım sabah ise anneciğime teslim ettim..

Tadı hakkında bişey diyemicem tadına bakmadım ama hemen tükendiği söyleniyor mekanda :))

Özellikle herkes şekline hayran olmuş.Silikomart Round Ornamental Kek Kalıbı ile yaptığım bu kek tarifime geçelim

Malzemeler;

3 yumurta
1.5 su bardağı Toz Şeker
1 su bardağı Süt
1 su bardağı Yonca Ayçiçek Yağı
2 su bardağı Sinangil Badem Aromalı Kek Unu (Kabartma Tozu İçerisindedir)
1 yemek kaşığı dolusu Tarçın

Hazırlanışı;

Yumurta ve tozşeker iyice çırpılır.Sıvıyağ ve süt eklenir.Ardından Badem aromalı un ve tarçın eklenerek iyice çırpılır.Kek Kalıbımıza dökülür.(Ben Silikomart kek kalıbımda yaptığım için yağlamadım)
180 derece fırında pişirilir.Afiyet Olsun..

9 yorum:

ZUHAL dedi ki...

Canımmm ne kadar güzel gözüküyor.Kek kalıbı da süper.Ellerine sağlık canım arkadaşım.Etkinliğiniz için de sizleri kutluyorum.Ayrıca sosu da deniycem.Sevgiler...

ZUHAL dedi ki...

Canımmm ne kadar güzel gözüküyor.Kek kalıbı da süper.Ellerine sağlık canım arkadaşım.Etkinliğiniz için de sizleri kutluyorum.Ayrıca sosu da deniycem.Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Harika görünüyor ellerine sağlık arkadaşım bu arada oyunu verdim.Pazar günü görüşmek üzere..

emelce yemek dedi ki...

kalip gercekten guzel

Pembe Tatlar dedi ki...

Şekil hayran olunmayacak gibi değilkş elerine sağlık meloşum...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

benim datlumu datluuu:))) şekermi şeker arkadaşım ne güzel kekler yaparmış...ellerine sağlık balımmm
kalıpta sende süpersiniz:)
öpüyorum güpgüzel yanaklarından

umutluhayat dedi ki...

şekli müthiş eminim tadıda öyledir.elleriize sağlık

Federica Simoni dedi ki...

bellissima e golosa! ciao!

handan dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika görünüyor! Lezzetini görüntüsünden anlayabiliyoruz:)))Sevgiyle kal...