11 Nisan 2010 Pazar

Yumurta Salatası & Hellim Kızartması


İyi Pazarlar Diliyorum buradan Herkese..

Sevgili Eşim..

Güneşli ve Güzel bir pazar gününde Nefis bir görüntü ve lezzete sahip bu yumurta salatasını hazırlamış.Maalesef sürpriz bir kahvaltı oldugu için yumurta salatasını karıştırmadan çekemedim fotografını biraz dağılmış :)

Sosla harmanlanmış :)
Ve yanında Domates Eşliğinle Hellim Peynir Kızartması..En Sevdiğim lezzetlerden biri..Eline Sağlık Diyor pratik tariflerini veriyorum..
Kahvaltı Saatlerinde sizler için alternatif olacak bu önerileri konuklarınız geldiğindede kolayca yapabilir çeşidinizi arttırabilirsiniz..
Maydanozlu Yumurta Salatası;

Yumurtalar Haşlanır.Arzuya Göre Dilimlenir.Maydanozlar kıyılır ve maydanoz yatağında üzerine yumurta dilimleri Ve Zeytinyağı Limon ve tuz sosuyla harmanlayabilirsiniz.Yada üzerine gezdirebilirsiniz.Biz tüketim esnasında üzerine birazda pulbiber ekledik.Buda hem lezzet hemde görsel açıdan hoş olabilir sizler için..
Hellim Kızartması;

Hellim peynirleri küp küp doğranır ve yağsız teflon tavada arkalı önlü kızartılır.Yanında Domates yada Salata eşliğinde servis edilebilir.Arzunuza kalmış..
Şimdiden Herkese İyi Pazarlar Diliyor..Afiyet Olsun Diyorum..

16 yorum:

Unknown dedi ki...

Afiyet bal şeker olsun ..
ayrıca ben yumurta salatasına yeşil soğanıda çok yakıştırırım ..
iyi hafta sonları..

Pembe Tatlar dedi ki...

Sevginin dediği gbi bende yeşil soğanla yapıyordum hep:))

Eşinin elerine sağlık canım

Mutlu pazarlar:))

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Bende yeşil soğanla yapıyordum :)
Eşim maydanozla denemiş :)
İyi Düşünmüş :)

Unknown dedi ki...

mmm tam benlik afiyetler olsun peynir kizartmasina bayilirim.

emelce yemek dedi ki...

benim esim hazirlasa ben zeytin ekmege razi olurum ,bakalim bir gun benim esim de boyle bi surpriz yapacak mi 15.senemize geliyoruz belki olur.esinin ellerine saglik.

umutluhayat dedi ki...

eşinizin ellerine sağlık.hep biz yapıp onlar yiyecek değil ya...

Rakunt ideas dedi ki...

Oh maşallah ne mutlu ellerine sağlık eşinin.Bende yumruta salatasını çok severim tabi soğanlısını:))
Hellimde favorimiz ailece :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Emelcim,

İnşallah seninkide birgün sürpriz yapar.Benim eşim sürekli yaptığı için artık pek sürpriz olmuyor :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Tuğbacım;

İnşallah birgün hep beraber kahvaltı ayarlayıp yaparıs beraber :)

Zehra Gürgen dedi ki...

Bz bol taze yeşillikle yaparız yumurta salatasını, bol nane,taze soğan,maydonoz varsa tere ve kuzu kulağı bile konur.
Hellim kızarmasını çok seviorum İzmir'de keçi peynirini artık kızartıp yiyorduk :)

ellerine sağlık canım

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Annemde kimi zaman taze kimi zaman piyazlık doğranmış kuru soğan limon nane karabiber pulbiber ve zeytinyağı eşliğinde yapardı :)

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım pazar günlerini çok seviyorumm bol lezzetli ve bereketli oluyor:)

Unknown dedi ki...

yumurta slatası bizim kahvaltıların baştacıdır.ellerine saglık.

lezzettabağı dedi ki...

hHr iki salata da çok güzel görünüyor, her fırsatta bende hafta sonu kahvaltılarında sırayla bunlardan yaparım, bizde çok severiz.. SEVGİLER ..

Gönülünce dedi ki...

Kahvaltıya yakışan iki lezzer nefis olmuşlar ellerinize sağlık...
Sevgiler...

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Şekerim, ellerine sağlık süper bir görüntü. Uzun zamandır da yemedim hellim kızartma ile sunulan yemeklerden. Evde denemeliyim mutlaka :)