3 Nisan 2010 Cumartesi

Pratik Tepsi Kebabı Ve Bahar

Merhaba Arkadaşlar..

Bir kaç gündür post giremiyorum çünkü 2 gün kayınvalidemlerde kaldık.Tefal postunuda oradan girdim ama pek fazla vaktim olmadı sohbet yemek v.s derken..

Bu arada bahar geldi içimiz cıvıl cıvıl olmaya başladı..18 nisanda Ortaköy buluşmamız için sabırsızlanıyoruz :) Çok fazla yayın yapmıyorum sade bir buluşma olacak çünkü :)))

Buarada önümüzdeki hafta bir davet daha var.İnşallah gideceğim.Gelen mailde gelecek arkadaşlara atılan mailler oldugu için kimlerin geleceğini bu sefer tahmin ediyorum :) Hatta görüşüyorum :) Arkadaşlarım yeniden görüşücez anlaşılan bazılarınızla :) Öncekinde gidememiştim ama bu seferkine gideceğim inşallah :)))

Bahar yüzünü gösterdi derken herkesi şimdiden tatil hayalleri sardı :) Şimdiden bakmaya başladım :)))

Evet Kolay bir tarif var yine..Tarifimize geçelim isterseniz :))

Malzemeler;

500 gr.Az yağlı Kıyma
1 soğan rendesi
3 yemek kaşığı galeta unu
Karabiber,Tuz,Köftebaharı,
Çok az Yonca Ayçiçek yağı

Üzeri İçin;

2 su bardağı Yonca Domates Rendesi + Çok Az Tuz
Maydanoz
Elma dilim patatesler

Hazırlanışı;

Tüm köfte malzemeleri yoğurulur ve teflon fırın tepsisine bastırılarak yerleştirilir.Üzerine Yonca Domates Rendesi bolca sürülür.Tuz,Maydanoz sırasıyla serpilir.Elma dilimlenmiş patatesler tepsinin etrafına koyulur.Patateslerin Üzerine ayçiçey yağı ve Tuz serpilir.200 derece fırında pişirilerek sıcak servis edilir.Afiyet Olsun..

4 yorum:

umutluhayat dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş

emelce yemek dedi ki...

cok seviyorum bu yemegi eline saglik

Pembe Dusbahcesi dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN....
Pembedüşbahçesinin etkinlikleri devam ediyor...
Bu defaki etkinliğimizin adını siz koyacaksınız:)
Size üç malzeme veriyoruz Muz, Kahve ve Çikolata bu üç malzemeyi kullanarak kek,pasta vs. aklınıza ne geliyorsa paıyorsunuz ve pembedusbahcesi@gmail.com adresine gönderiyorsunuz...

Detaylı bilgi için blogumuzu ziyaret ediniz...

SON KATILIM 30 NİSAN...

SEVGİLER:)

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Nefis gorunuyor ellerine saglik!!