2 Nisan 2010 Cuma

Tefal '' Besleyici Ve Lezzetli Yemek Şenliği '' Etkinliği

Geçtiğimiz hafta Sevgili Esra Hanım Ve Tefal Ekibi'nin Daveti ile Mutfak Sanatları Akademisi Tefal ''Besleyici ve Lezzetli Sağlıklı Yemek '' Konsepti altında bir eğitime katıldım..Güzel bir karşılamadan sonra Biz Bloggerler,Şefimiz Ve Marka Müdürleri olarak MSA mutfağına girdik..

Benim Partnerim Zeyneple idi..Canım arkadaşımla öyle bir ekip oldukki hem güldük hem eğlendik hemde şefimiz eşliğinde yemekler yaptık..

Buarada komşumuz Aysultan ve Sanal Mutfak Mert'ide unutmamak gerekir..Çok çok eğlendik..Fotograflardanda anlaşıldığı gibi biraz gülmekten çenemiz ağrıdı denilebilir..Bol kahkalı ve lezzetli bir gün oldu bizim için.. Hemde Doyurucu :))) Hem pişirdik hem yedik :))) Bu samimi ortamdan ve sıcak organizasyondan dolayı çok şanslı idik :))

Hee buarada Peçetemide tanımış oldum :) Peçetede kim dedrseniz Ayşem Beni bu blog camiaasında bloguma daha çok bağlayan takip ettiğim ve çok beğendiğim bir hatun..Sonunda onu gördüm :) Çok güzel kaynaştık..Çok mütavazi ve çok şeker biri kendileri..Yeniden yeniden görüşücez inşallah :)

Misscilek,yaseminmutfakta,annekızmutfaktayız,hafiftarif,xcerpali sihirli mutfağım beğendiğim blog yazarlarınıda tanımış oldum :)

Yemek yapmanın en güzel yanına gelince kullandığımız ürünlerdi..

Nutricook ve Actifry Family ile tanıştık.Harika ve leziz besleyici yemekler yaptık.Ardından tatlımızı hazırladık..

İlk önce kullandığımız bu bizi fetheden ürünlerden bahsetmek istiyorum.





TEFAL NUTRİCOOK Düdüklü Tencerede Devrim..!

Akıllı kontrol saati, buharı algılar, pişirme sürecine yardımcı olur ve düşük basınçta buharlı pişirme aşamasında pişirme süresinin ne zaman sona ereceğini kontrol eder.


Kolay açma ve kapama.


Dünyada ilk ve tek! 4 özel pişirme programı.


Nutricook, oksitlenmeyi azaltmak ve doğru pişirme ısısına ulaşmak için havanın büyük bir kısmını tahliye eder. Basınçlı pişirme ve Düşük basınçta buharlı pişme aşamalarıyla pişirme işlemlerini gerçekleştirir






Tefal Actifry Family İle Tüm Aile Mutfakta


Mutfaklarda sağlık ve lezzete giden yol artık Actifry Family’den geçiyor.Actifry Family’nin genişletilmiş 1.5 kg’luk pişirme haznesi sayesinde lezzetli olduğu kadar sağlıklı da olan yemekleri sevdiklerinizle paylaşmak artık çok daha keyifli.
Yepyeni bir pişirme çözümü sunarak mutfak alışkanlıklarını kökten değiştiren Tefal Actifry şimdi de Actifry Family ile tüm aileyi mutfağa davet ediyor.

Actifry ile her yaştan insanın sevdiği ama kalorisi sebebiyle yemekten çekindiği kızartmaları mutfaklara geri getiren Tefal, şimdi de ailenizle paylaşabileceğiniz çıtır çıtır 1,5 kg gerçek patates kızartması için Actifry Family’i satışa sunuyor.

Actifry Family’nin küçük yeşil kaşığı ile 1 kaşık yağ kullanarak, 1,5 kg kapasiteli geniş pişirme haznesinde birbirinden lezzetli patates, kabak, biber ve havuç kızartmaları yapabilir; kızartmanın yanı sıra çoban kavurmadan, muska böreğine, şeftali tatlısından Kayseri mantısına, levrek soteden sütlaca kadar dengeli beslenmeye uygun ve son derece lezzetli tarifler hazırlayabilirsiniz.

Ailece yemek pişirebilmeniz için Mutfak Sanatları Akademisi’nin deneyimli şefleri tarafından hazırlanan 60 tariflik yemek kitabı da Actifry Family ile birlikte hediye ediliyor.




Tefal olarak, sağlıklı beslenmenin özellikle içinde yaşadığımız yüzyılda ne kadar önemli olduğunun farkında olarak bu ürünleri üretmiş.


Mutlu ve sağlıklı nesillerin besin değerlerini kaybetmemiş, gerekli ısıda pişirilmiş sağlıklı besinlerle var olacağına inanan Tefal, size lezzetli ve besleyici yemekler pişirecek ürünler tasarladı.

Bu anlamda bizim gibi yemek yapmayı ve bunu sevdikleri ile paylaşmayı seven herkese ise beslenme ve lezzette bir devrim niteliğinde olan bu ürünleri tanıtmayı istemiş ve sağolsun bizleri davet etti..

Besleyici yemek şenliği boyunca, lezzetten taviz vermeden, beslenme açısından en sağlıklı çözüm yolunu sunan Actifry ile Düdüklü tencere de devrim niteliğindeki Nutricook’u bize tanıtıp, birlikte keyifli tarifler denemeyi ve sohbet etmeyi planlayıp bize bu güzel organizasyonu hazırladılar.

Buradan Bizi mutlu eden bu güzel organizasyon için Esra hanım ve ekibine,Tefal Ekibine,Aşçımız Aykut Bey ve MSA çalışanlarına ve Tüm emeği geçenlere tekrar tekrar teşekkür ediyorum.
Zaten fotograflardanda belli sanırım ne kadar güzel sohbet edip,kaynaştığımız..

Zeyneple Ve Ben


Nutricook ile rengini ve doğallığını kaybetmeden pişirdiğimiz Ispanak Rulolu Safranlı Dil Balığı (İnanılmaz güzel idi.Lezzeti ise tam yerinde idi :)

Actifry Family'de 8 dakikada Kızarmış Taze Kekikli Pulbiberli Pirzola

Nutricook Ve Actifry Family
Nutricook ile Buharda pişmiş nefis sebzeler renginden ve lezzetinden hçbirşey kaybetmemiş.Heleki yanında özel yapılmış sos ile bilikte sebze sevmeyen ben bile bol bol tükettim..
Lezzet konusunda ve görsel konusunda başarılıydık.Fotograflardan anlaşıldığı gibi lezzet ve görsel sunum övgüleri aldık.Hem Tefal Ekibinden hemde Şefimizden :))

Sevgili Ayşem (Pecetedenotlar) Ve Misscilek
Nutricook Ürün Müdürü Ömer Bey Sunumuzu çok başarılı buldu..Tabii Şefimiz Aykut Beyde...Şefimiz Aykut Bey Ve Tefal Ürün Müdürleri :)
Şefimiz Ve Biz..
:)))) Zeynep ve Biz iyice adapte olduk Pirzolalara yaklaşmayın :)
Şefimiz Aykut Bey... Tanıdığım en sempatik şeflerden biri :))

Ve Ve Pişmiş Buhar sebze ve özel kreması ile süslenmiş Safranlı Dil Balığı
Pirzolalar lezzeti tam not aldı :) Elimize Sağlık Zeynepcim :) Ve Actifry Family :) Teşekkürler Baby :)
Immmm İtalyano Mantarlı Rizotto :) Lezzeti ve sunumumuz çok güzeldi.. Eee beğenilmeside ve hatta tüketilmeside bizi çok mutlu etti :)) Eee lezzetlerde ufak bir sırrımız vardı.. Lezzet için bir tutam Sevgi :))
Zeynep'cim birgün yine senle rizotto yapalım biz bu işin ilk seferde ustası olduk :))) Biz Hala Çok keyifli bir şekilde yemek yapıyoruz...
Şefimiz Aykut Bey'den Sertifikalarımız..Yine bir Görsel Sunum ve Lezzet.. Dondurmalı Sıcak Pekmezli Elma Tatlısı
Bize yaptığımız tatlı haricinde Nutricook içerisinde pişmiş ikram edilen nefis Dondurmalı çikolatalı suffle'ler... Harikaydı... Very Good.. :)))
Keyifler Yerinde :)))
Bol kahkahalar devam ediyor..Yemek yapmak hiç bu kadar keyifli olmamıştı... :))
Actifry Family Patates Kızarmalar,Biber Ve Kabak Kızarması pişirirken.. Nasılsa iştahla tüketiyoruz :)) öyle lezzetli idiki...Anneannemin o nefis biber kızartmasını tattım :) Patatesler tam damak zevkime uydu :) Kabaklar bile beni mestetti :)

Biz Zeyneple Bu Actifiry Family Bebeğine Aşık olduk :) Sanırım ilk aşk buna derler :)) Mutfakta Yeni Bir Aşk Dönemi başladı partnerimle..Nutricook ve Actifry Family :) Üstelik artık 1.5 kg patates kızartabiliyor Aile boyu :)) Biz bu ürünlere Tefal'in Yeni Bebekleri diyoruz :))


Zeyneple Bendeniz Yemek Pişirirken... Partnerim biz harikayız :)))Sen benim hep partnerim ol emi :))

Katılımcı Bloggerler Ve Tefal Marka Ürün Müdürleri :) Birde Görünmyen Tarafta Bizi Davet eden Esra Hanım var..Tefal Ekibine ve Esra Günel'e buradan Teşekkür Ediyorum..Yeniden ve en kısa zamanda görüşmek dileğiyle...

Mutlu Gün'ün Sonu Şefimizden Ödülümüzü alıyoruz..Sertifikalarımız..
Aysultan,Zeyneple Ve Bendeniz MSA Tefal ''Besleyici ve Lezzetli Yemekler '' Eğitim Sertifikamızı almış bulunmaktayız..

Muhteşem Üç'lü.. Muhteşem Günün Ödülü... Tefal Nutricook :)

Teşekkürler Tefal..Sen Herşeyi Düşünürsün :)))

Makinamdan çıkan tüm fotograflara bakmak istiyorsanız buyrun..Büyük Hallerini görmek ve Slayt'ı büyük izlemek için Slayt'ın Üzerine Tıklayın..

14 yorum:

ebru dedi ki...

ne kadar çok eğlendiğiniz ve eğlenirken güzel şeyler yaptığınız her halinizden belli:))

lezzettabağı dedi ki...

Merhabalar sevgili arkadaşım, tefal etkinliği çok güzel geçmiş her halinizden belli. Ne güzel oluyor böyle paylaşımlar ve tanıtımlar. Hem bloglar arası kaynaşma sağlanıyor hem güzel dostluklar kazanılıyor.. Ayrıca yemek yapmayı sevem bizler de tefalin zaten güzel olan her ürününü daha iyi tanıma olanağı buluyoruz İnşallah Ankara'da da böyle etkinlikler yapılır ve bizde katılma imkanı buluruz..sevgiler diliyorum..

Nilgün Komar dedi ki...

canım benim zeypenle birlikte geçirdiğiniz bu güzel ve sergilediğiniz marifetleriniz için tebrik ediyorum ikinizide...
gülen yüzünüz hiç solmasın..

güzel günler dilerim..

İnci Yemek dedi ki...

Meloşum zeynebimi yanına almışsın:))Blogcanlardan neredeyse tanışmadığın kalmadı:))bir de üstüne muhteşem bir etkinliğe katılmış çok eğlenmiş, öğrenmişsiniz
bunların hepsi beni kıskandırmak için yetti:)))canım bütün fotolara baktım ben de kendimi oradaymış gibi hissettim:))çok güzel resimler yakalamışsın işallah bir etkinliktede birlikte oluruz.en kocamanından öpüyorum canım mutlu hafta sonları diliyorum..

gulsev dedi ki...

Bende orada omak isterdim doğrusu, güzel bir gğn olmuş, keyif aldığınızda fotoğraflardan belli :)
Birşey soramadan edemiyeceğim, bu tür organizasyonlarla nasıl irtibata geçiyorsunuz? Bende gelmek istiyorum :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Deafmute;

Teşekkürler..

Bu tür organizasyonlar bizle e-mail yada telefon yoluyla iletişime geçiriliyor.

Biz değil,onlar bizimle irtibata geçiyor kendi seçimleri doğrultusunda.

İnşallah bir gün seninlede görüşürüz cnm :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

İnci Yemek;

Bende seninle yemek yapmak isterim :):) Canım:)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

İnci Yemek;

Bende seninle yemek yapmak isterim :):) Canım:)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Şükrancım;

İnşallah bir gün Ankaradada olur :) Neden olmasın :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Eminecim;

Teşekkürler.Hakikaten çok eğlendik :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Çelebi74 Nilgüncüm;

Sağol güzel yürekli arkadaşım :)

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

hayatım cumartesi gününden sonra yemek yapamaz oldum:)sensiz tencerelerin tavaların hiç bişeyin tadı yok:))))şaka bir yana uzun zamandır bu kadar gülmemiştim...hala gülebiliyorum düşünüp:)))koladanmıdır nedir bacım:)))seninle yemek yapmak partner olmak çok keyifliydi...fotolar da süper yani:) bakmaya doyamadım:)öpüyorum canımmm,beraber nice güzel etkinliklere inşallah...
TEŞEKKÜRLER TEFAL:)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Zeynepcim yani içmeden kola ile sarhoş olduk resmen :)) Çok güldük...Çok güzel lezzetler yaptık ve tattık.Tefalin eşsiz ürünleriyle tanıştık :) Yeni bebekleriyle :)

Ve Ve Teşekkürler Tefal..

Sen Herşeyi Düşünürsün :)

Pınar Günay dedi ki...

süper bi etkinlikmiş bu..kıskandım ama:) ne güzelsiniz, na harika şeyler yapmışsınız, süper, süper:)