17 Nisan 2010 Cumartesi

Benimde Bir Tarifim Var Diyenler..


Geçenlerde bir mail aldım.Bu tarz mailleri daha öncede almıştım..
Blogumuz yok,ama tariflerimiz var yayınlarmısınız diye..
Bende tabiiki neden olmasın dedim..
Genellikle blogu olmayan ama bir yerlerdede tarifim kaydolsun en azından arkadaşlarıma gösteririm linkle diyenler olmuştu..
Daha öncede bazı arkadaşlar tariflerini benimle paylaşmış bende yayınlamıştım..
Bende bu nedenle '' Sizden Gelenler '' Kategorisinde sizin tariflerinizi paylaşacağım mümkün oldugunca..
Çok sıklıkla olmasada ara ara yer vereceğim..Hemde değişik tarifleri sizlere sunmuş olacağım..

İster Farklı Bir Tarif,İster Yöresel Yada Dünya Mutfaklarına ait bir Tarif,Yada Kendinize özgü bi tarif,Gün Menü ve Sofralarınız Herşeyi paylaşabilirsiniz..
Eğer sizde diyorsanız ben fotograflarım,Tarifinide yollarım Buyrun O Zaman Davetlisiniz :)

Blogumda Paylaştığım Tarifi Kimin Yolladığınıda belirteceğim :)

Bu Nedenle Yapmanız Gereken ;

Güzel bir açı ve ışıkla Tarifinizi Fotograflamanız,
640x640 ebatlarından küçük olmaması ve çokta büyük olmaması..
Fotograf üzerinde yazı yazılmış olmamalı,
Düzgün Bir Anlatım Tarzıyla ;
Malzemeler;
Hazırlanışı;
Varsa Aşçı Notu:
Yayınlanmasına dair yorumunuzu eklemeniz..
Ve
Adı  Soyadı ile birlikte  degisiktatlar@gmail.com adresineYollamanız..Tarifiniz en kısa zamanda yayınlanacaktır.Hemde Her iki Sitem ile Birlikte...

www.geziyemek.com & www.degisiktatlar.com


Buarada bu duyurumu paylaşmak isteyen blogger arkadaşlarım paylaşırsanızda memnun olurum..Belki bu sayede sesi çıkmayan takipcilerimizden gelen değişik tarifleride keşfetmiş oluruz.. :)

Herkese İyi Hafta Sonları Ve Bol Tarifli Lezzetli Günler :)

2 yorum:

ZUHAL dedi ki...

Canım ne güzel bir düşünce bu.Tebrik ediyorum seni.Kolay gelsin...

Unknown dedi ki...

Canım harika bir düşünce takipteyim
her zamanki gibi öpüyorum...