29 Nisan 2010 Perşembe

Yeni Yeni Yeni & Reklam Blogu Eniyimarka.net


Herkese Merhabalar;

Sıcak gelişmeler oluyor..Sürpriz Gelişmeler..Nerden çıktığını anlayamadığım gelişmeler :) Ve Bunları Sevdiklerimle samimiyetine inandıklarımla paylaşıyorum :) Her anı beraber yaşıyoruz :) Güzelliklerle..Ama şimdilik birşey söylemek acele bir karar olur :)

Gelelim Yeni Bir Konuya..

Yine bir arkadaşım Deniz'cim Reklam Sitesi açmış banada ona destek olmak düşer :) Ricasını kıramayacağım :)

Hemen kısaca bahsedeyim..Sitesinde harika hediyeler veriyor..Ben yoğunluktan pek katılamasamda arada bakmaya çalışıyorum..

Sizlerle bu güzel siteyi paylaşmak istiyorum çünkü günden güne büyüyor ödülleri ve hediyeleri artıyor..

Belki sizde visit etmek istersiniz :) Umarım sizede bir gün şans güler :)

http://www.eniyimarka.net/  

Şimdilik Sağlıcakla Kalın..Sevgili Arkadaşımada Başarılar Diliyorum Alanında..Tebrikler..

3 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

o zaman ne yapıyoruz hemen bizde bir el atıyoruz ben ve blogum desteğe katılıyoruz....

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Arkadaş arkadaşa her zaman destek olur değilmi?

Başarısıyla gurur duyar köstek olmaz..

Keşke herkes öyle olsa..

Umarım daha iyi yerlere gelir.

En İyi Marka dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar yardımlarınızı esirgemediğiniz için iyiki varsınız....